Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Saltsøen kan byde på overraskelser (advars~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-11-05 21:27

Hejsa

Ja, jeg var ude og fotografere i Søndags og fik en behagelig overraskelse,
nemlig havørnen. Desværre missede jeg de close-up-muligheder der var. Ørnene
jagtede gæssene, og så snart ørnene var på vingerne flygtede grågæs, bramgæs
og diverse andearter. I forvirringen af et par tusinde fugle kunne jeg ikke
følge ørnene som de kom nærmere med 500mm'eren, men det ene billede fik jeg
da, selvom jeg gerne ville have haft et, hvor den fyldte lidt mere i rammen:

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1638003

Thomas Pedersen

Fra : Hans Kruse

Dato : 01-11-05 21:48

I betragtning af at du ikke kunne komme tæt på, har du udnyttet situationen
ganske pænt - ikke så ringe endda, som de vel siger på de kanter

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-11-05 22:43

> [...]
situationen
> ganske pænt - ikke så ringe endda, som de vel siger på de kanter

Nej, men i forhold til en ørn der angriber en gås, så er det knap så
spektakulært, jeg ville sgu gerne have haft de billeder. Nå, jeg må derned
og ligge under et kamoflagetæppe i håbet om at den får en lige ud for næsen
af mig

MVH
Thomas

Fra : Søren Wind

Dato : 01-11-05 22:35

> Ja, jeg var ude og fotografere i Søndags og fik en behagelig overraskelse,
> nemlig havørnen. Desværre missede jeg de close-up-muligheder der var.
> Ørnene

1000 tak fordi jeg også fik lov til at opleve det ! VIRKELIGT flot og
beundringsværdigt skud !

PS: Smid bare resten af kassen ud, objektivet er solgt
--
mvh.
Søren H. Wind - www.opz.dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-11-05 22:42

"Søren Wind" <s.wind@opz.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beundringsværdigt skud !
>
> PS: Smid bare resten af kassen ud, objektivet er solgt

Takker for ordene, Søren.

Jeg så godt, at du havde det til salg igen, jeg overvejede en kort overgang
at købe det igen. Hvorfor solgte du forresten, var det ikke hurtigt nok
eller????

MVH
Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-11-05 22:42

"Søren Wind" <s.wind@opz.dk> skrev i en meddelelse

> PS: Smid bare resten af kassen ud, objektivet er solgt

Pjat. Udstyret spiller ingen rolle. Det billede kunne selv jeg tage med et
Olympus C-8080

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)