Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tegnesrie
Fra : Harley Jensen

Dato : 01-11-05 10:32

Er der nogen der kender et program der lige lynhurtigt kan smide sådan
en tegneserietaleboble med noget tekst ind i et foto ? Det kan sikkert
laves i Photoshop men måske der var noget der var lidt nemmere.

Best Regards

Harley Jensen

Fra : Max

Dato : 01-11-05 11:03

Hej Harley

> Er der nogen der kender et program der lige lynhurtigt kan smide sådan
> en tegneserietaleboble med noget tekst ind i et foto ? Det kan sikkert

Ofte ligger den slags programmer på program CD'en der følger
med kameraet.

Mvh Max

Fra : Harley Jensen

Dato : 01-11-05 11:38

Max wrote:
> Hej Harley

> Ofte ligger den slags programmer på program CD'en der følger
> med kameraet.
>
> Mvh Max

Ikke til mit desværre.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-11-05 11:31

"en tegneserietaleboble med noget tekst ind i et foto"

Tja... Word har løsningen i autofigurer. Så skal du bare hente billedet ind
i word. Men om word så er godt nok til det du skal bruge det til ved jeg jo
ikke

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Harley Jensen

Dato : 01-11-05 11:51

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
> i word. Men om word så er godt nok til det du skal bruge det til ved jeg jo

Jo, den klarede det faktisk udmærket. Jeg kendte slet ikke den funktion.
Tak for tippet.

Best Regards

Harley Jensen

Fra : ksk

Dato : 02-11-05 21:37

"Harley Jensen" <harley@telestream.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, den klarede det faktisk udmærket. Jeg kendte slet ikke den funktion.
> Tak for tippet.
>
> Best Regards
>
> Harley Jensen

FEDT NAVN

Kusk

Fra : lars

Dato : 04-11-05 01:07

Harley Jensen wrote:
> [...]
> en tegneserietaleboble med noget tekst ind i et foto ? Det kan sikkert
> laves i Photoshop men måske der var noget der var lidt nemmere.

Det er faktisk også utrolig let at lave i photoshop, har lavet en lille
howto som kan ses her http://omfg.dk/tuts/adobe.htm