Kat eller killing søges
Fra : Gitte Plougmann

Dato : 01-11-05 18:08

Vi er lige flyttet og kunne ikke få vores gamle katte med, nu søger vi
en ny, gerne en killing, som er kælen og rimelig rolig, vant til at være
både ind og ude - og til at bruge kattebakke Vi har ingen små børn.
Jeg kan hente den hos dig i næste weekend, d.11. eller 12.november, hvis
du bor i Holstebro-Herning-omegnen.

Med venlig hilsen
Gitte Plougmann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 01-11-05 19:50

<klip> Vi er lige flyttet og kunne ikke få vores gamle katte med, nu søger
vi
> en ny, gerne en killing </klip>

Ikke at det er sagen vedkommende som sådan, men hvorfor kunne du ikke få
dine katte med?

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-11-05 20:56

Heidi, Miver og Mulles mor skrev i en meddelelse...

> Ikke at det er sagen vedkommende som sådan, men hvorfor kunne du ikke få
> dine katte med?

Det synes jeg faktisk er et ret vedkommende spørgsmål, som jeg da godt kunne
tænke mig svar på hvis jeg skulle af med en kat

Og så kan jeg da lige tilføje at jeg faktisk har et par tøser der søger nyt
hjem hurtigst muligt. I kan læse alt om dem her:
www.1001kat.dk/newcomers.htm

Mvh Tina - og menageriet
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Gitte Plougmann

Dato : 01-11-05 22:59

øh... vi boede på landet og mine far syntes det var synd at flytte dem
med til byen..det var gårdkatte som var vant til at være ude hele tiden

Fra : Ghita Jallow

Dato : 02-11-05 16:00

"Gitte Plougmann" <plougmann_gitteKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4367e53eee2ea@nerdgirl.dk...
> øh... vi boede på landet og mine far syntes det var synd at flytte dem
> med til byen..det var gårdkatte som var vant til at være ude hele tiden

Hvor er de så henne nu ?

Ghita

Fra : Gitte Plougmann

Dato : 02-11-05 18:36

Altså kattene? De blev boende. Der var jo milliarder af dem...tamme og
vilde mellem hinanden, når man bor på landet kommer der hele tiden
fremmede eller vilde katte løbende til og fra. Når man har så mange, er
det ikke kæledyr på samme måde. De fangede mus og nogen af dem kunne
godt lide at blive kælet med. Det var ikke så omstændigt - de var bare
dejlige Dem, der flyttede ind i stedet for os, var også kattefreaks
- og nu vil vi hellere have en enkelt kat, som kan være mere indenfor
(og udenfor af og til selvfølgelig)

Fra : Nuser

Dato : 03-11-05 14:48

Øhhhhhhhhh...................var disse katte vaccineret ??? Havde det ikke
været en ide at neutralisere dem ?? Og hvad med din fremtidige kat, skal den
vaccineres, neutraliseres....eller bare efterlades når den ikke er sjov
længere ?????

Nuser

"Gitte Plougmann" <plougmann_gitteKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4368f8e8148f1@nerdgirl.dk...

Fra : Gitte Plougmann

Dato : 03-11-05 15:06

Ej slap af...jeg sagde ikke de ikke var sjove længere! Prøv selv at
flytte en kat, som er vant til at leve på en gård, ind i byen hvor den
nærmest ikke kan røre sig. Har du da en kat til salg?

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-11-05 19:49

<klip> øh... vi boede på landet og mine far syntes det var synd at flytte
dem
> med til byen..det var gårdkatte som var vant til at være ude hele tiden
</klip>

oki, tak for svar, var bare nysgerrig :o

Fra : Kari Eiffert

Dato : 02-11-05 15:10

Der er jævnligt killinger til salg her:
http://katte.dyregalleri.dk/html/mar_alle.asp?formCategoryID=9999