Hvilken bilmodel er verdens grimmeste ?
Fra : Thomas

Dato : 30-10-05 20:10

Hej NG

Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver svær
at slå, men kom med nogle bud

http://www.musclecarcalendar.com/PP70Superbird38.jpg

Plymouth Superbird fra 1970

Mvh

Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-05 20:22

Hej!

Thomas wrote:

> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver svær
> at slå, men kom med nogle bud
>
> http://www.musclecarcalendar.com/PP70Superbird38.jpg

Hvad faen snakker du om, den er sq da fed! Selvfølgelig er "daytona-kittet" lidt
overdrevent, men det er jo total retro :)

Hvad med Nissan Micra? Dér er fa'me en grim lille potte :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : Lars Frandsen

Dato : 30-10-05 20:23

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?
>
> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver

Kikset spoiler, men der er nu et eller andet over den.

Til gengæld er der for mig ingen tvivl om, at den gamle Fiat Multipla er en
sikker vinder:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=142600305&page=1
selvom denne heller ikke er uden "evner":
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=400200446&page=1
Og som en kuriositet denne:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=222600373&page=1
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 30-10-05 20:32

Lars Frandsen wrote:
> Til gengæld er der for mig ingen tvivl om, at den gamle Fiat Multipla er en
> sikker vinder:

Agree :)

> selvom denne heller ikke er uden "evner":
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=400200446&page=1

Ja puha!

Mazda 121 er også en øjebæ:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=209400107&page=1

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 31-10-05 10:28

Lars L. Hansen wrote:

> Mazda 121 er også en øjebæ:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=209400107&page=1

Nåja, og så self. Chrysler Neon:
http://hyperinzerce.cz/inz/49728.jpg

Og Toyota Corolla E11:
http://www.automir.biz/partisipant/carsimage/39_Toyota-COROLLA-SDN-E11.jpg

Fra : GB

Dato : 31-10-05 00:00

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in news:43651d87$0$166
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=222600373&page=1

Sådan én havde min gamle Onkel Mads, og en dag var der nogen som havde
løftet den og anbragt hjulene i hver sin ølkasse.

GB

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 08:20

> Til gengæld er der for mig ingen tvivl om, at den gamle Fiat Multipla er
> en sikker vinder:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=142600305&page=1

YES den er så ufatteligt grim !!!!

/Juel

Fra : Basil

Dato : 30-10-05 20:26

Thomas skrev d. 30-10-2005 i meddelelse
<dk35tq$2e7$1@news.net.uni-c.dk>:
> [...]
>
> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?
>
> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver svær

Den er da überfed.
En Kadett i sidste model, tror den hedder E, er noget af det grimmeste
jeg har set på vejene.
Kai

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-10-05 20:18

Thomas wrote:
> [...]
>
> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den
> bliver svær at slå, men kom med nogle bud

Den er da ikke grim, den er bare speciel

Denne her er grim:
http://www.autodidactu.ro/cars/images/lada/lada111b1.GIF

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : GB

Dato : 31-10-05 00:04

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:9%89f.854
$0g5.297@news.get2net.dk:

> http://www.autodidactu.ro/cars/images/lada/lada111b1.GIF

http://mapage.noos.fr/dardelf3/tintin/AutosOrig/CitroenAmi6.jpg

GB

Fra : Peter Weis

Dato : 31-10-05 18:02

Per Beer Hansen wrote:

> Denne her er grim:
> http://www.autodidactu.ro/cars/images/lada/lada111b1.GIF

Og den er endnu grimmere i sedan-udgaven.

mvh
Peter

Fra : Veset

Dato : 30-10-05 20:57

On Sun, 30 Oct 2005 20:09:47 +0100, "Thomas"
<bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?
>
>Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver svær

Den her er grim, den slår selv Fiat Multipla:
http://www.tokyo-motorshow.com/show/1999/English/CONCEPT/hnd04.html

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : Basil

Dato : 30-10-05 20:56

Veset skrev d. 30-10-2005 i meddelelse
<v69am11joduhgq0mgg0ldfa6akn1alj9oa@4ax.com>:

> Den her er grim, den slår selv Fiat Multipla:
> http://www.tokyo-motorshow.com/show/1999/English/CONCEPT/hnd04.html

Du har sgu ret lol
Kai

Fra : Thomas

Dato : 30-10-05 21:04

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message

> Den her er grim, den slår selv Fiat Multipla:
> http://www.tokyo-motorshow.com/show/1999/English/CONCEPT/hnd04.html

LOOOOOL

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 30-10-05 21:33

> [...]
>
> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?
>
> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver

Her er en side med underholdende læsning om samme emne:
http://www.uglycars.co.uk/
Og een primært med amerikanske biler, med tvivlsom 'hjemme-styling'...
http://www.beaterz.com/

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 17:53

"Asger Ellekrog" <asger.ellekrog@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er en side med underholdende læsning om samme emne:
> http://www.uglycars.co.uk/

Hvad f.... er det for en klaphat som smider Ford Ka ind i dette selskab.
Eller Opel Tigra eller SAAB 96.?

--
Tom

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-11-05 00:46

On Mon, 31 Oct 2005 17:53:04 +0100, "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hvad f.... er det for en klaphat som smider Ford Ka ind i dette selskab.
>Eller Opel Tigra eller SAAB 96.?

Eller en DS?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-11-05 20:57

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller en DS?

Læs teksten, de er ikke dømt ude, fordi de er med.
Jeg kan forstå Ka, den er sgu' ikke noget at samle på, i nogen henseende.
Men den nyeste Nissan Micra slår ALT, selv Fiat Multiplage og Renå Twingo,
med flere længder- den er en rigtig øje-bæ :((((.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-11-05 21:43

On Sun, 6 Nov 2005 20:57:03 +0100, "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote:

>Læs teksten, de er ikke dømt ude, fordi de er med.

Hvor ser du det i "Known to strange individuals as 'The Goddess.'
Obviously this was the Goddess of people with vision defects. For
some bizarre reason many people seem to think that this car is a
design classic. We think not. It's as attractive as a slug-filled
croissant."?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-10-05 22:25

Thomas skriver:

> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

Så en forholdsvis nyindregistreret KEWET i dag i Silkeborg (XD som
kendingsgbogstav på nummerpladen).

Den er altså ikke for køn.....

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : Rander

Dato : 30-10-05 23:04

Sun, 30 Oct 2005 22:24:46 +0100 brugte Klaus D. Mikkelsen 12 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Så en forholdsvis nyindregistreret KEWET i dag i Silkeborg (XD som
>kendingsgbogstav på nummerpladen).
>Den er altså ikke for køn.....

Hehe... Sådan havde jeg det en lille smule i går... Kommer over Israels
Plads (i København), og ser lige ud af øjenkrogen et logo på en kølerhjelm
som jeg ikke lige synes jeg havde set før... En nærmere inspektion af
logoet afslørede navnet Ssang Yong, model Rexton (ja, med to s'er)...

Så skulle der jo lige kigges lidt ekstra, og indtrykket var at den skam er
pæn nok udefra, og for så vidt også inde i den - bortset fra
midterkonsollen! Den ligner mest noget fra noget FischerPrice legetøj...

http://rander.dk (temporarily down!)

Enhver pige kan være fortryllende. Man skal bare stå stille og se dum ud. (Hedy Lamarr)

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 23:16

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

IMO, må det være AMC Pacer en kørende osteklokke

http://www.american-motors.de/pacgeng.html

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Thomas

Dato : 30-10-05 23:22

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> IMO, må det være AMC Pacer en kørende osteklokke
>
> http://www.american-motors.de/pacgeng.html
>

> --

hm... den synes jeg faktisk er ret fed.......

Mvh

Thomas

Fra : zillyink

Dato : 31-10-05 17:45

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> IMO, må det være AMC Pacer en kørende osteklokke
> http://www.american-motors.de/pacgeng.html

Yep, der er den, jeg kunne ikke huske navnet...damned, what an
ugly bastard!!

Jeg kunne ikke huske navnet, men den bil er bare så ude af
proportion, at designerne helt sikkert havde puttet noget i
kaffen den dag de slog stregerne.

Og jeg skal også have hjælp til navnet på den sovjettiske
ministerslæde ("Tartra" ell. noget lign??), som er helt ufattelig
grim!
Alt på den bil er så ufattelig dårligt designet, i en uhørt
dårlig finish og grimt samlet, at bilen må kandidere i top 5.

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : jan@stevns.net

Dato : 31-10-05 17:56

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev :

>Yep, der er den, jeg kunne ikke huske navnet...damned, what an
>ugly bastard!!

Åehhhh - den er da sød, sådan en pygmæ-ambulance

:)

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Emer

Dato : 01-11-05 01:30

> [...]
> Alt på den bil er så ufattelig dårligt designet, i en uhørt dårlig finish
> og grimt samlet, at bilen må kandidere i top 5.

Jo,jo...den hed Tjajka og det var en fremragende limousine. Der ver hele 12
cylindre og alt tænkeligt udstyr. Selve udseende er lidt vildtledende, da
bilen var fremstillet i ´50 og ´60. Der var masser af chrom, læder og farven
var obligatorisk sort. Der er nogle stykker, der kører i bl.a. Polen. Hvis
jeg var rig, så kunne jeg godt tænke mig sådan en "spand" her i Danmark.Den
ville helt sikkert vække mere opmærksomhed, end en Testarossa.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-05 14:38

"Emer" <emer@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Polen. Hvis jeg var rig, så kunne jeg godt tænke mig sådan en "spand" her
> i Danmark.Den ville helt sikkert vække mere opmærksomhed, end en

Var det ikke også den med hækmotor og luftkøling?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Verner Johnsen

Dato : 01-11-05 19:26

On Tue, 1 Nov 2005 14:37:35 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> wrote:

>"Emer" <emer@city.dk> skrev i en meddelelse

>Var det ikke også den med hækmotor og luftkøling?

Nej det var Tatra'en, som var fra Czekoslovakiet.

Chaika - betyder havmåge - hed officielt GAZ M-13, og den blev
fremstillet fra 1958 og med en lille pause helt frem til 1981. Motoren
var en 5,5 liter V8.
Selv Chaika lignede en Packard fra 1955, var den ikke toppen af af
russisk luksus-pamper-bil - det var ZIL.
ZIL modellerne har også altid været amerikansk inspireret med 8
cylindrede motorer. Den største var 7,7 liter V8 i ZIL 114 midt i
firserne.

Den eneste russer-bil med V12, jeg lige kan komme i tanker om er fra
2000 - en retro klassisk men dog ret moderne bil designet af et
russisk design firma - A-Level - udseendet var baseret på eller måske
snarere inspireret af den gamle Volga (GAZ M-21) fra tresserne - dog
ca ½ meter bredere og med en BMW V12 under motorhjælmen.

<http://www.ural-lada.com/hotrods.php>
--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Basil

Dato : 01-11-05 19:35

Verner Johnsen skrev d. 01-11-2005 i meddelelse

Føj, hvor den bare lækker l-)
Kai

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:45

"Basil" <KuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev :

>Føj, hvor den bare lækker l-)

Den er godtnok flot - russisk eller ej ;)

10 for det kunstneriske !

Fra : Basil

Dato : 01-11-05 19:46

jan@stevns.net skrev d. 01-11-2005 i meddelelse
<8sdfm1p9bvfkmu438s2ngdjhrhton3u0uu@dtext.news.tele.dk>:

> Den er godtnok flot - russisk eller ej ;)
>
> 10 for det kunstneriske !

Mindst !
Kai

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-11-05 20:08

Verner Johnsen wrote:
> [...]
> snarere inspireret af den gamle Volga (GAZ M-21) fra tresserne - dog
> ca ½ meter bredere og med en BMW V12 under motorhjælmen.

Er det kun en konceptbil eller er det en prototype?

hilsen ole

Fra : Thomas

Dato : 01-11-05 20:32

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> wrote in message
> On Tue, 1 Nov 2005 14:37:35 +0100, "Uffe Bærentsen"
> [...]

Damn... tænk at mine hvis-jeg-vandt-10-mill-i-lotto drømme skulle omhandle
en russisk slæde.....

Mvh

Thomas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-11-05 20:40

Verner Johnsen wrote:

> Den største var 7,7 liter V8 i ZIL 114 midt i
> firserne.

Og sikke en skude det var:
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/4546/zil114.html

Den var 6,30 meter lang!

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 01-11-05 20:46

Verner Johnsen wrote:

> Nej det var Tatra'en, som var fra Czekoslovakiet.

Sådan en tror jeg nok jeg ser jævnligt når jeg kører ad Jyllingevej ud
mod Ring 3. Der står V8 på bagsmækken og den hænger helt sindssygt med
røven, som var det en gammel fuldlastet Mercedes på vej mod Gibraltar og
med båden til familien i Marokko

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-11-05 19:30

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Var det ikke også den med hækmotor og luftkøling?

Jo - og så hed den vist Tatra (blev lavet i Tjekkiet) - næsten ligeså
grim den russiske ZIL

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 01-11-05 20:54

jan@stevns.net wrote:

> Jo - og så hed den vist Tatra (blev lavet i Tjekkiet) - næsten ligeså
> grim den russiske ZIL

Damn, tjek denneher:
http://www.tatraportal.sk/data/fotogaleria/03072004upload3/22.jpg

Fra : Thomas

Dato : 01-11-05 21:00

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

> Damn, tjek denneher:
> http://www.tatraportal.sk/data/fotogaleria/03072004upload3/22.jpg
>
> --

LOOOOOL ja den slår ihvertilfælde mit bud på verdens grimmeste og vist nok
også de fleste andres herinde

Mvh

Thomas

Fra : GB

Dato : 31-10-05 00:02

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in

> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

Ford Zephyr er en klar kandidat:

http://mapage.noos.fr/dardelf3/tintin/AutosOrig/FordZephyr.jpg

GB

Fra : Ole Sørensen

Dato : 31-10-05 02:52

Thomas wrote:
> Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

And we have a winner:
http://home1.stofanet.dk/happyhome/aws/

hilsen ole

Fra : Non-Desperado

Dato : 31-10-05 08:11

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev:

>Hej NG
>
>Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

Ford Ka....specielt bagfra

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : LarsZK

Dato : 01-11-05 00:16

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:bqgbm1hli9o556lms2udtrhnu5sst89los@4ax.com...

> Ford Ka....specielt bagfra

HØRT HØRT!!!!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-10-05 09:20

Thomas wrote:

> Jeg faldt tilfældigvis over denne slæde i går, og tror selv den bliver svær
> at slå, men kom med nogle bud

Jeg vil også gerne lige stemme for Fiat Multipla, med de forlgygter
der sidder lige oppe under forruden:

http://www.carwebsite.co.uk/images/fiat/multipla.jpg

Den var jo også pissegrim i tidligere versioner (her er man ikke helt
sikker på hvad der er for og hvad der er bag):

http://www.boogerballs.com/Fiat_Multipla.jpg

Derudover syntes jeg også den nye Seat Toledo er ret kikset:

http://www.micoche.com/conceptcars/2004/seat/toledo/toledo_01.jpg

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-05 13:31

Lars Frandsen wrote:
> [...]
> >

> Kikset spoiler, men der er nu et eller andet over den.
>
> Til gengæld er der for mig ingen tvivl om, at den gamle Fiat Multipla er en

Helt enig.

mvh

Christian

Fra : Sorensen

Dato : 31-10-05 17:26

Hvad med en Citroen Picasso. Den er heller ikke alt for heldig i designet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-10-05 21:18

Sorensen skriver:

> Hvad med en Citroen Picasso. Den er heller ikke alt for heldig i designet.

Nåååh, en "forlæns og baglæns"

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : KNT

Dato : 31-10-05 19:19

En SEAT ALTEA er helt urimelig grim.

Knud

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-11-05 00:56

On Sun, 30 Oct 2005 20:09:47 +0100, "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

>Hej NG
>
>Kort og godt: Hvilken bilmodel mener I er verdens grimmeste ?

Pontiac Aztek: http://www.autogaleria.sitenet.pl/tapety/img/pontiac/pontiac_aztek_2001_01_s.jpg
Der er virkeligt blevet kælet for detaljerne.