MS Windows
briani 27239
Cd ripper
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 31-10-05 10:50

Hej NG.
Jeg leder efter et program som let kan 'rippe' musik/lyd.
Ikke hele nummeret, men småstykker af det.
Eksempelvis en guitarsolo, som starter 145 sekinder inde i nummeret og
slutter 25 sekunder derefter.
Det skal være ultralet at betjene og helst kunne lade sig gøre uden at man
skal ind i 4-5 menuer.

Vil blive meget taknemmelig for enhver hjælp.

En eventuel programnmør er meget velkommen til at skrive.

Hilsen Kim

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-11-05 10:57

Kim Vestergaard skrev:

>Jeg leder efter et program som let kan 'rippe' musik/lyd.

Det kan gøres i CDex http://cdexos.sourceforge.net/
åbn CDex
Marker det track som du vil rippe biden fra
tryk F10
vælg så start position og slutposition i det vindue, og tryk OK

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 01-11-05 00:35

> [...]
> Marker det track som du vil rippe biden fra
> tryk F10
> vælg så start position og slutposition i det vindue, og tryk OK

Hej Ivan.

Ja ja, det er slet ikke så tosset endda.
Tak for linket og ideen.

Mvh Kim

Fra : Åge

Dato : 01-11-05 11:03

"Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse

> En eventuel programnmør er meget velkommen til at skrive.

Hvor skal regningen sendes hen?

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 01-11-05 00:25

"Åge" <Klogesen@åge.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skal regningen sendes hen?

Du kunne jo starte med at skrive, hvis du er programmør.!!!