MS Windows
briani 27239
"Play all" fejl ved afspilning af musikfil~
Fra : Lars HT

Dato : 31-10-05 08:34

Hej

Et eller andet er gået i ged!
Når jeg i stifinder (windows explorer) markerer et antal musikfiler og
vælger "Play all" kommer der først besked om copy-fejl. Ved tryk på "Ok"
kommer besked om move-fejl, og efterfølgende tryk på "Ok" får explorer til
at gå ned.

Hvad kan problemet være?

Lars

Fra : Lars HT

Dato : 31-10-05 08:37

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> wrote in message
> Hej
>
> Et eller andet er gået i ged!
> Når jeg i stifinder (windows explorer) markerer et antal musikfiler og

Ja, og det gik jo lidt hurtigt her: Jeg behøver jo ikke at vælge nogle
filer - problemet opstår pga. "Play all".

Når jeg markerer et antal filer og højre-klikker og vælger play selection,
fungere det som det skal!

Lars