MS Windows
briani 27239
Sende billeder
Fra : Erik Møller

Dato : 30-10-05 18:30

I win xp har jeg altid kunne sende komprimerede billedfiler ved at
højreklikke på filen og vælge, send til postmodtager.
Outlook express plejer at åbne en ny mail og vedhæfte filen, det sker ikke
mere.
Nogen bud på evt. fejl.

Mvh.Erik

Fra : John T.

Dato : 30-10-05 23:45

"Erik Møller" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>højreklikke på filen og vælge, send til postmodtager.
> Outlook express plejer at åbne en ny mail og vedhæfte filen, det sker ikke

Går ud fra at der sker det samme hvis du i venstre side bruger:
Send denne fil som e-mail. ??
Derefter: Gør mine billeder mindre/bevar original størrelse.
John

Fra : Erik Møller

Dato : 31-10-05 17:55

Fra : John T.

Dato : 31-10-05 18:20

> "John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

Igen skriver du ikke noget, hvad er meningen ?
John

Fra : Gunnar

Dato : 31-10-05 08:25

> [...]
>højreklikke på filen og vælge, send til postmodtager.
> Outlook express plejer at åbne en ny mail og vedhæfte filen, det sker ikke
Hej.
Når billedet er markeret så tryk på mapper i værktøjslinien og vælg send som
E-mail
så kan du vælge at få billedet komprimeret, det virker fint hos mig, dog
skal det
siges at jeg skal genstarte maskinen for at komme i mail programmet igen.
Gunnar

Fra : John T.

Dato : 31-10-05 10:33

> [...]
> skal det
> siges at jeg skal genstarte maskinen for at komme i mail programmet igen.

Genstarte ??
Det forstår jeg ikke, jeg skal da ikke genstarte når jeg gør det samme !
XP Pro, Outlook Express.
Hilsen John

Fra : hcma

Dato : 31-10-05 09:49

> [...]
>højreklikke på filen og vælge, send til postmodtager.
> Outlook express plejer at åbne en ny mail og vedhæfte filen, det sker ikke

Prøv en af disse ting (eller alle tre ting, da de ikke gør skade)
1: Start -> Kør -> skriv regsvr32 simgv.dll
2: Start -> kør -> skriv regsvr32 shimgvw.dll
3: Start -> kør -> skriv regsvr32 sendmail

m v h
hcma

Fra : Erik Møller

Dato : 31-10-05 18:01

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3: Start -> kør -> skriv regsvr32 sendmail
>
> m v h
> hcma alle tre ender med : kan ikke finde, mislykkedes
Erik

Fra : John T.

Dato : 31-10-05 18:19

Hvorfor skriver Erik Møller ikke noget ??

> "hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> Erik

Hvorfor skriver du ikke noget Erik ?
Hilsen John

Fra : Erik Møller

Dato : 31-10-05 18:31

> [...]
>Hej. Jeg prøver lige at forklare. Dialogboxen om at komprimere billedet
>kommer frem og jeg svarer ok. Den sender, men åbner ikke en ny mail.
Erik

Fra : John T.

Dato : 31-10-05 18:39

> Erik

Det der undrer mig, er at dette tegn: > kommer med i dit svar,
det gør det da ikke når jeg svarer, så det ser ud som om
du bare videresender mailen uden at sige noget som helst ?????????
John