Valg af router.
Fra : Da Man

Dato : 31-10-05 23:56

Jeg skal bruge en router, som kan håndtere mange sessions pr. host (omkring
4000), være meget stabilt opbygget, og som ikke koster en bondegård

Nogle som har et godt bud på en sådan én?
Mvh.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-05 10:22

On Mon, 31 Oct 2005 23:56:29 +0100, "Da Man" <Da
Man@REMOVETHISolsenfam.dk> wrote:

> Jeg skal bruge en router, som kan håndtere mange sessions pr. host (omkring
> 4000), være meget stabilt opbygget, og som ikke koster en bondegård

Du mener, at du skal bruge noget, der kan køre NAT for mange
sessioner?

Hvor mange hosts? Hvor stor båndbredde? Hvor stor en bondegård?

-A

Fra : Da Man

Dato : 01-11-05 17:53

Asbjorn Hojmark skrev i en meddelelse

> Du mener, at du skal bruge noget, der kan køre NAT for mange
> sessioner?

Ja.

> Hvor mange hosts? Hvor stor båndbredde? Hvor stor en bondegård?

a) 3, hvoraf det kun er den ene (server), som kræver de mange sessions.
b) 2,3Mbps
c) <3000k

Mvh.

Fra : Da Man

Dato : 05-11-05 17:01

Da Man skrev i en meddelelse
> [...]
> (omkring
> 4000), være meget stabilt opbygget, og som ikke koster en bondegård
>
> Nogle som har et godt bud på en sådan én?

Det var ikke mange bud, jeg forsøger med en ZyWALL 5, mon ikke den duer.