Eget ikon i adresselinien.
Fra : Søren Blom

Dato : 31-10-05 12:31

Har ved hjælp af den vejledning man kan finde på HTML.dk lagt et ikon på mit
website som skal vises i adresselinien på browseren, men det er lidt som om
at ikonerne virker sådan lidt on/off.
Når man bare smutter ind på siden, så bliver ikoner ikke vist i
adresselinien (det gjorde det igår) men bookmarker man siden, så kommer
ikonet godt nok med, siden jeg snakker om er http://blom.dk er der nogen som
har en forklaring på, hvordan det sådan virker on/off ?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-10-05 16:16

Søren Blom skrev:

> forklaring på, hvordan det sådan virker on/off?

Det har du spurgt om en gang i dag, og du har også
fået svar.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 31-10-05 17:44

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev

> Det har du spurgt om en gang i dag, og du har også
> fået svar.

Jeg kan desværre ikke se den tidligere tråd.

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-11-05 04:06

Søren Blom skrev:

> Jeg kan desværre ikke se den tidligere tråd.

Du ved vel hvad du selv har skrevet? Så er det bare at
søge efter det, og her afslører et link på Google at du har
http://groups.google.dk/groups?q=%22Ikon+i+adresselinien+virker+on%2Foff%22&hl=da
liggende.

Hvad der så er årsag til at du ikke kan se dit eget indlæg
i dit program til formålet, det er en helt anden sag som
slet ikke kommer denne gruppe ved.

Kan du ikke finde dine indlæg, så kan du altid søge på
http://groups.google.dk/grphp?hl=da&tab=wg&q= for at
konstatere om det kommer igennem. Kan du finde det
her, er det ingen grund til at oprette en nyt og enslydende
indlæg - det skader faktisk mere end det gavner.

Find i stedet fejlen i dit system eller hos din udbyder!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk