cookies eller script
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 01:32

jeg har en reklame liggende som jeg gerne vil sikre mig at brugere ikke får
vist mere end 3 gange totalt, samt at den ikke kommer frem hver gang man er
på hovedsiden hvor den skal være.

kort sagt : en der undersøger om det er en unik bruger og samtidig
undersøger om det er samme session

hvor kan jeg finde info eller lign om dette

thomas K

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-10-05 14:29

Thomas K wrote:
> [...]
> hver gang man er på hovedsiden hvor den skal være.
>
> kort sagt : en der undersøger om det er en unik bruger og samtidig

Til det skal du nok bruge noget javascript, spørg derfor i

Alternativt kan det måske gøres med noget serverside-scripting, asp eller
php, spørg i:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/