[OT] Porno for IT-nørder
Fra : Rigor Mortis

Dato : 25-10-05 11:28

Ved godt, at det er off-topic, men jeg synes den var så sjov:
http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=323889&Forfatter=14744

--
RM

Den har indtil videre sparet mig for at få 53605 spam-mails.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-05 16:34

> Ved godt, at det er off-topic, men jeg synes den var så sjov:
> http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=323889&Forfatter=14744

hehe.. Forstår helt din humor.. Den var sgu sjov:P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leif Erik Sørensen

Dato : 25-10-05 20:06

Rigor Mortis wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Ved godt, at det er off-topic, men jeg synes den var så sjov:
> http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=323889&Forfatter=14744

Hej RM.
Du har ret.
Nok ikke det rette forum.

Men når nu der er slået hul på bylden:
- hvis jeg skal afprøve om koden virker -
skal jeg så lægge den ind i Head eller Body.??

Venlig hilsen
Leif Erik Sørensen

http://www.aldesign.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-10-05 20:33

Leif Erik Sørensen wrote:

> [...]
>
> Men når nu der er slået hul på bylden:
> - hvis jeg skal afprøve om koden virker -
> skal jeg så lægge den ind i Head eller Body.??

Så vidt jeg kan se er der tale om XML. Synes et XSLT kunne være mere
interessant at modtage til indholdet :D

mvh
Johan

Fra : M&J