Link til exe filer m.fl
Fra : Bo Munch Jensen

Dato : 20-10-05 14:19

Hej!

Jeg arbejder lidt på en hjemmeside hvor der skal kunne hentes nogle
filer bla. exe-filer og lng-filer. Se her www.hattrick.fan.dk

Ved klik på exe-filen skriver firefox "The system cannot find the file
specified". Hvad skal jeg gøre for at undgå dette - filen ligger på
serveren i samme bibliotek som index-filen.

Ved klik på lng-filen åbnes denne bare i browseren, jeg ville gerne at
den åbnede som en filen der skulle gemmes på egen maskine.

Håber på hjælp

Bo Munch Jensen

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-10-05 15:09

Bo Munch Jensen skrev:

> der skal kunne hentes nogle filer bla. exe-filer og
> lng-filer. Se her www.hattrick.fan.dk

Gem det hele i zip-filer, så undgår du de problemer.

> Ved klik på exe-filen skriver firefox ....

Det kan også være en firewall eller et virusprogram
der spærrer for exe-filer - der kan jo være noget farligt
ved dem

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Dino

Dato : 20-10-05 17:41

Den 20-10 2005 skrev Bo Munch Jensen i dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> specified". Hvad skal jeg gøre for at undgå dette - filen ligger på
> serveren i samme bibliotek som index-filen.

Hedder filen virkelig "HCsetup1_03.exe"? Den ligger på en Unix-maskine, så
det er vigtigt med store og små bogstaver...

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Bo Munch Jensen

Dato : 20-10-05 18:23

Dino skrev:

> Hedder filen virkelig "HCsetup1_03.exe"? Den ligger på en Unix-maskine, så
> det er vigtigt med store og små bogstaver...

Ja det gør den - filnavnet er kopieret direkte fra serveren - sådan for
en sikkerheds skyld.