forskellige browser
Fra : Lene

Dato : 17-10-05 14:11

jeg har et lille problem jeg har næsten lige taget mit website
ned (fredag) men mit problem er at den stadig væk kan ses i nogen
browser (safari), hvordan kan det være?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Munding

Dato : 17-10-05 14:18

Hej Lene!
"Lene" <lenerahbek@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har et lille problem jeg har næsten lige taget mit website
> ned (fredag) men mit problem er at den stadig væk kan ses i nogen
> browser (safari), hvordan kan det være?

Det skyldes højst sandsynligvis cachen på pc'en hos dem, som kan se den...
Hvis den bliver tømt, skulle de ikke gerne kunne se din side, hvis du har
fjernet alle filerne til den....

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www-mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-10-05 14:24

Lene skrev:

> jeg har et lille problem jeg har næsten lige taget
> mit website ned (fredag) men mit problem er at
> den stadig væk kan ses i nogen browser (safari)

Hvis du har slettet alle filer fra serveren, er der ingen
der kan se din side.

Kan den ses på enkelte maskiner, er det sikkert fordi
brugeren har det hele i sin cache.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-10-05 22:23

Lene wrote:
> jeg har et lille problem jeg har næsten lige taget mit website
> ned (fredag) men mit problem er at den stadig væk kan ses i nogen
> browser (safari), hvordan kan det være?

Dennis og Allan gætter på brugerens cache. En anden mulighed er, at nogle
brugere ser siden via en proxy-server, som endnu ikke har opdaget, at din
side er 'nede'.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/