div under div
Fra : Carolyn Annette Werl~

Dato : 16-10-05 13:13

jeg har et div tag som indeholder min menu, med en ssi fil. det jeg gerne
vil have er at der komme endnu en div nedenunder. synes det er ligemeget
hvad jeg gør så ligger den ovenover

se www.thomaskaarup.com/strand

den skal ligge nedenunder menuen og indeholde billeder

thomas

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-10-05 20:23

Carolyn Annette Werlin Hansen wrote:
> jeg har et div tag som indeholder min menu, med en ssi fil. det jeg
> gerne vil have er at der komme endnu en div nedenunder. synes det er
> ligemeget hvad jeg gør så ligger den ovenover
>
> se www.thomaskaarup.com/strand

Start med at få dine koder til at validere:

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.thomaskaarup.com/strand/

Der er flere fejl, heraf 2 alvorlige: Du har et stylesheet og et body-tag
anbragt et stykke nede i sidens body.

Du har også problemer med dine retter efter overskriften 'Hovedretter' - i
Firefox ser man ikke noget før den næste overskrift 'Efterretter' og
derefter ikke yderligere. Den grå baggrund stopper lige over 'Hovedretter'.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-10-05 20:32

Carolyn Annette Werlin Hansen skrev:

> ligemeget hvad jeg gør så ligger den ovenover

Prøv at rette de fejl der er i koden - der er blandt
andet 2 gange <body> - så kan meget gå galt i
dine videre forsøg.

Se også http://html-faq.dk/1005.asp - her er også
links til diverse validatortjenester.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 17-10-05 06:07

> Prøv at rette de fejl der er i koden - der er blandt
> andet 2 gange <body> - så kan meget gå galt i
> dine videre forsøg.
> Allan Vebel

Hej

Du skriver, at du har 'noget SSI' på siden - husk det skal 'rydes
for <body> meta tag style link m.v. - ellers kommer det dobbelt!

med venlig hilsen
Ole Hartig
www.anett-h.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Carolyn Annette Werl~

Dato : 17-10-05 17:14

jeg kaster mig over de nævnte ting og vender tilbage

takker

thomas