linkene driller i IE6
Fra : Newbie@news

Dato : 16-10-05 10:13

Hej NG

Jeg har lavet denne kode på en side:
Meningen ar at den skal jumpe ned til:
<a name="aarhus"></a> hvad den også gør.

Men og nu komme det som driller, når jeg fører musen hen over teksten: Århus
kan jeg ikke få hånden frem.
Jo, hvis jeg placerer musen sådan ca. over uét. Jeg har flere af disse
anchors (hedder de vist) ca 10 stk og ca halvdelen virker, som de burde!
I Firefox 1.0.7 virker det fint.

Hvad kan jeg gøre, så det også virker i IE?

Hilsen Nybien

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-10-05 11:22

Newbie@news skrev:

> Men og nu komme det som driller, når jeg fører musen hen over teksten: Århus
> kan jeg ikke få hånden frem.

Hvor ligger siden? Det er svært at hjælpe når man ikke kan se
problemet selv.

--
Bertel

Fra : Newbie@news

Dato : 16-10-05 21:51

"Newbie@news" <mainemarks at varmmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> I Firefox 1.0.7 virker det fint.
>
> Hvad kan jeg gøre, så det også virker i IE?

Jeg har fundet frem til at det er en kode i min css fil. Så den er jeg ved
at gennemgå.
Har ikke et sted jeg kan uploade, endnu.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-10-05 22:40

"Newbie@news" <mainemarks at varmmail.com> skrev:

>Har ikke et sted jeg kan uploade, endnu.

Der følger da noget hjemmesideplads sammen med dit
internetabonnement, som fint kan bruges til den slags og ellers
er der flere, mere eller mindre gode, steder hvor man kan oprette
gratis hjemmesideplads, f.eks. http://frac.dk og http://1go.dk
så ryger du på min ignoreringsliste.