[CSS] baggrundsbillede i div driller
Fra : Ma~

Dato : 13-10-05 17:11

Hvis jeg skriver at min grafik skal være på #alting vil kun IE
vise den, hvorimod hvis jeg vælger at grafikken smides på som
baggrund på #indhold vises den både i Opera og Firefox, jeg er
ved at stirre mig blind (for gud ved hvilken gang) og kan ikke
se *hvorfor* jeg ikke kan have baggrundsgrafik synlig på alting
(for det ser ud af h-til når jeg flytter den til indhold).

Er her en behjertet sjæl som kan kaste en redningskrans ud til mig?
Erik Ginnerskov, min helt?

Ma~
--
http://xn--bleskrog-i0a.dk/legeplads

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-10-05 21:49

Ma~ skrev:

> Hvis jeg skriver at min grafik skal være på #alting vil kun IE
> vise den, hvorimod hvis jeg vælger at grafikken smides på som
> baggrund på #indhold vises den både i Opera og Firefox,

Har du et link til din side. Det er svært at vide hvad der er galt
hvis man ikke kan se siden online.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ma~

Dato : 21-10-05 07:28

Jens Gyldenkærne Clausen skrev i

> Har du et link til din side. Det er svært at vide hvad der er galt
> hvis man ikke kan se siden online.

Det er derfor jeg smed det i min signatur.
Bemærk også jeg har skrevet i css filen.

Ma~
--
http://xn--bleskrog-i0a.dk/legeplads

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-10-05 00:49

Ma~ wrote:
> Hvis jeg skriver at min grafik skal være på #alting vil kun IE
> vise den, hvorimod hvis jeg vælger at grafikken smides på som
> baggrund på #indhold vises den både i Opera og Firefox, jeg er

Hvis du mener den olivengrønne søjle, så skal den sættes på body, for at
virker korrekt.

body {
background: #ffc url(midt1.gif) repeat-y 0 0% fixed;
}

Ellers må du konkretisere det lidt bedre:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ma~

Dato : 21-10-05 07:29

Erik Ginnerskov skrev i <news:434ef273$0$49008$14726298@news.sunsite.dk>:

> Hvis du mener den olivengrønne søjle, så skal den sættes på body, for at
> virker korrekt.

Men hvis jeg smider den på body mister jeg baggrundsfarven?

Ma~
--
xn--bleskrog-i0a.dk/legeplads

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-10-05 00:54

Ma~ wrote:

> Men hvis jeg smider den på body mister jeg baggrundsfarven?

Nej. Se den kode, jeg skrev. Der er både baggrundsfarve og baggrundsbillede.

body {
background: #ffc url(midt1.gif) repeat-y 0 0% fixed;
}

Der kan højest blive tale om at skulle justere placeringen af
baggrundsbilledet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ma~

Dato : 23-10-05 13:39

Erik Ginnerskov skrev i

> Nej. Se den kode, jeg skrev. Der er både baggrundsfarve og
> baggrundsbillede.

Der er nu ingen som dig der kan få mig til at se både lyset
og skoven for bare træer. Sender dig et smækkys til samlingen!

Ma~
--
http://xn--bleskrog-i0a.dk/blog