Background-color og warning's
Fra : ellert

Dato : 09-10-05 17:40

W3C CSS Validator Results for http://sweetleaf.dk/style/01.css
Congratulations!
Valid CSS! This document validates as CSS!

Jeg får denne når jeg valider mit css, men så kommer der en hel
række warning's som lyder ->Line : 4 (Level : 1) You have no
background-color with your color : TD

og sådan ser selve koden ud ->
TD {
font-family : arcanewide, Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size : 10pt;
color : #660000;
background-color : transparent;
text-decoration : none;
}

Kan nogen forklare mig hvad det er jeg gør fejl

Hej
ellert

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-10-05 20:17

Hej Ellert!
"ellert" <sweetleafNOSPAM@sweetleaf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> text-decoration : none;
> }
>

> Kan nogen forklare mig hvad det er jeg gør fejl

Egentlig ikke noget...
Hvis du vil undgå advarslerne, kan du sætte "background-color:inherit;"
istedet - så nedarves baggrunds-farven fra moderelementet til din <td>...

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www-mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.eds-denmark.dk/