[CSS] IE undelader scollbar
Fra : Ma~

Dato : 06-10-05 17:34

Jeg forsøger at opfinde et nyt design på min blog, som så
ofte før leger jeg lidt med det. Jeg tager udgangspunkt i
Skovtrolden som jeg har lavet for at få det med faste ting
og IE til at fungere sammen, men et eller andet må jeg have
overset og glemt at "tage med" for nu mangler jeg en desværre
en scrollbar i IE når min sidebar bliver for lang.

Men så er jeg kommet dertil hvor jeg stirer mig blind og
kryber herind for at få lidt hjælp fra friske øjne og klogere
hjerner. Klynkende.

Ma~
--
http://xn--bleskrog-i0a.dk/legeplads/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-10-05 21:51

Ma~ wrote:
> men et eller andet må jeg have
> overset og glemt at "tage med" for nu mangler jeg en desværre
> en scrollbar i IE når min sidebar bliver for lang.

Du har selv fjernet scrollbaren i IE:

<!--[if IE]>
body{
overflow-y: hidden;
}
<![endif]-->

Fjern den definition og din (samt andres) IE får den nødvendige scrollbar
igen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ma~

Dato : 07-10-05 07:31

Erik Ginnerskov skrev i <news:43458e49$0$49014$14726298@news.sunsite.dk>:

> Fjern den definition og din (samt andres) IE får den nødvendige scrollbar
> igen.

Tusind tak. Sender en smækkys i din retning!

Ma~
--
æbleskrog.dk/blog