Billede af hele websider?
Fra : CAH

Dato : 03-10-05 20:12

Hej

Hvordan tager man et billede af en hel webside? Det jeg søger er noget
i stil med print screen, men den skal jo så bare gå uden for
skærmenens område, og tage hele websiden med. Nogen forslag?

Cah

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 03-10-05 20:51

> Hvordan tager man et billede af en hel webside? Det jeg søger er noget
> i stil med print screen, men den skal jo så bare gå uden for
> skærmenens område, og tage hele websiden med. Nogen forslag?

Jeps! HyperSnap-DX kan klare dette. Dog koster den 35$, men den er alle
pengene værd. Og den kan også tage billede af hele websider!

http://www.hyperionics.com/

/Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : CAH

Dato : 04-10-05 07:53

> Jeps! HyperSnap-DX kan klare dette. Dog koster den 35$, men den er alle
> pengene værd. Og den kan også tage billede af hele websider!

Hej

Tak for tippet, det virker. Det er dog ærgeligt at man selv må
gættte længden af sitet, så skal man alligevel have det i et
billedbehandlingsprogram for at klippe det lidt af i længden. Med
mindre der er noget jeg har misforstået?

Cah

Fra : minidufour@gmail.com

Dato : 11-10-05 08:02

Opret et bogmærke med flg. link:
javascript:alert(document.height);

så får du en alertboks med sidens højde i pixels...

Fra : CAH

Dato : 11-10-05 20:24

minidufour@gmail.com wrote:
> Opret et bogmærke med flg. link:
> javascript:alert(document.height);
>
> så får du en alertboks med sidens højde i pixels...

Hej

Mange tak for tippet, som bringer det hele tæt på perfektion. Det
fungere dog ikke i sider med frames.

Cah