Java-script og Firefox
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-05 14:55

Jeg har problemer med et java-script.
Det fungerer fint i IE 6, Opera 8.5, Netscape 8.0.1
men ikke i Mozilla Firefox 1.04
Scriptet kan ses her:
http://kitt.soendergaard.person.emu.dk/juleslange.htm
I "Funktioner" "Indstillinger" "Webmuligheder" er "Aktiver Java" og "Tillad
javascript" er der sat flueben.
Men måske det er nogle andre indstillinger i Firefox, der skal ændres?
Jeg vil blive meget glad for at få nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Kitt Søndergaard

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-10-05 15:10

websen wrote:
> Jeg har problemer med et java-script.
> Det fungerer fint i IE 6, Opera 8.5, Netscape 8.0.1
> men ikke i Mozilla Firefox 1.04
> Scriptet kan ses her:
> http://kitt.soendergaard.person.emu.dk/juleslange.htm

Javascript-problemer behandles her:

> I "Funktioner" "Indstillinger" "Webmuligheder" er "Aktiver Java" og
> "Tillad javascript" er der sat flueben.
> Men måske det er nogle andre indstillinger i Firefox, der skal ændres?

Brower-problemer behandles her: news:dk.edb.internet.software.browser

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 03-10-05 15:14

On Sun, 2 Oct 2005 15:54:55 +0200, websen <x> wrote:

> Jeg har problemer med et java-script.
> Det fungerer fint i IE 6, Opera 8.5, Netscape 8.0.1
> men ikke i Mozilla Firefox 1.04
> Scriptet kan ses her:
> http://kitt.soendergaard.person.emu.dk/juleslange.htm

Det virker fint da i min firefox 1.0

Prøv evt.: Tools/Javascript console

--
Venlig hilsen
Klaus Seidenfaden

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 03-10-05 15:25

On Mon, 03 Oct 2005 16:14:07 +0200, Klaus Seidenfaden <ks@privat.dk.cut>
wrote:

> Det virker fint da i min firefox 1.0
>
> Prøv evt.: Tools/Javascript console

Se i øvrigt: <http://www.f-e-web.com/> - der har de også en slange, og
dele af koden er nærmest identisk med din juleslanges kode. Det giver
anledning til tvivl om troværdigheden af teksten i deres slange...
Eller også har juleslangeforfatterne hugget fra f-e-web og tilladt sig at
forlange credit for det. Eller også er de begge nogle fuskere der har
hugget fra en helt tredje...

--
Venlig hilsen
Klaus Seidenfaden

Fra : Kitt Søndergaard

Dato : 03-10-05 15:28

"Klaus Seidenfaden" <ks@privat.dk.cut> skrev i en meddelelse
newssx2pttfz2ij4mm@news.inet.tele.dk...

> Det virker fint da i min firefox 1.0
>
> Prøv evt.: Tools/Javascript console
>
> --
> Venlig hilsen
> Klaus Seidenfaden
>
> Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Det er jo blevet rettet til nu, så det heldigvis virker.
Med venlig hilsen
Kitt Søndergaard