Panoramabilleder...
Fra : J W Nielsen

Dato : 02-10-05 12:51

Hej...

På rejseselskabet Ving's side kan man gå ind under de enkelte hoteller og se
dele af hotellet på nogle billeder, hvor man kan panorere rundt.
Desværre kan jeg ikke få funktionen frem - på billedplaceringen får jeg et
rødt "X" i øverste venstre hjørne.
Hvilket program/plug-in skal man bruge ?
Jeg har kigget rundt på Vings side, for at se om der står noget ligesom jeg
har kigget på sidens kildekode - desværre kan jeg ikke finde det ???

Kan I hjælpe...

Mvh Jørgen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-10-05 13:03

On Sun, 2 Oct 2005 13:50:40 +0200, J W Nielsen wrote:

> Hvilket program/plug-in skal man bruge ?

Jeg ved at Quicktime kan lave den slags panorering, men om det er det
plugin ved jeg ikke, og jeg vil ikke have det skrammel (Quicktime/iTunes)
på min maskine.

--
Now Playing:
Aesop Rock vs magOwl - no jumper cables

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-05 13:06

Den 02-10-05 13.50 skrev J W Nielsen følgende:

> På rejseselskabet Ving's side'

Til en anden gang, så giv os en adresse, så vi ikke skal gætte sidens
navn og så vi ikke behøver sidde og nørkle med at finde den rette side.

> Hvilket program/plug-in skal man bruge ?

Du skal have Java installeret. Java kan hentes her:
http://java.com/en/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : J W Nielsen

Dato : 02-10-05 14:46

Argghhh, det var altså en forglemmelse:

www.ving.dk
- nu var den altså ikke så svær
Ind under "Vores hoteller" og klikke på et af dem !!!

Jeg har Java installeret, men der kommer stadig kun nævnte kryds...

Mvh Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-05 15:14

Den 02-10-05 15.46 skrev J W Nielsen følgende:

> Jeg har Java installeret, men der kommer stadig kun nævnte kryds...

Virker Java på andre sider? Hvilken version har du installeret?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : J W Nielsen

Dato : 02-10-05 17:08

> Virker Java på andre sider? Hvilken version har du installeret?

Hej igen...
En genstart efter installationen gjorde underværker
Takker...

/Jørgen