Kreativt brug af Tabel scroll?
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 10:43

Den gode Hintzmann har en side han kalder "Tabel Scroll eksempel".
Eksemplet ægger mig. Det _MÅ_ kunne bruges til et eller andet smart, men
hvad?

Når man klikker på en knap, indsættes en tekst i en tabelcelle andet steds
på siden. Det må kunne udnyttes. Hvis jeg f.eks. har en liste over
produkter med billeder, kunne jeg vel lave billedet som en knap og når man
så klikker på den, kommer der en beskrivende tekst op i tabelcellen. Her
kunne jeg jo så evt. nøjes med en enkelt celle i tabellen. Andre gode/bedre
ideer?

Men kan knappen kun overføre en tekststreng til tabellen, eller kan jeg
også overføre billeder? Jeg har testet med at sætte et IMG-tag ind istedet
for tekststrengen, men det giver bare fejlmeddelelser.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 10:48

On Tue, 27 Sep 2005 11:43:28 +0200, Kurt Hansen wrote:

> Den gode Hintzmann har en side han kalder "Tabel Scroll eksempel".
> Eksemplet ægger mig. Det _MÅ_ kunne bruges til et eller andet smart, men
> hvad?

Ups, linket kommer her:
http://www.hintzmann.dk/testcenter/css/scrolltabel/default2.html
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-09-05 16:14

Kurt Hansen wrote:

> Ups, linket kommer her:
> http://www.hintzmann.dk/testcenter/css/scrolltabel/default2.html

Jo, vi kender da Hintzmanns tabel med scroll. Vi ville meget hellere se en
url til det, du har lavet. Det gør det dels lettere at forstå, hvad du har
forklaret og dels lettere at hjælpe dig videre.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-05 21:55

On Tue, 27 Sep 2005 17:13:35 +0200, Erik Ginnerskov wrote:

> Jo, vi kender da Hintzmanns tabel med scroll. Vi ville meget hellere se en
> url til det, du har lavet. Det gør det dels lettere at forstå, hvad du har
> forklaret og dels lettere at hjælpe dig videre.

Jeg har jo netop ikke lavet noget, hvor jeg har implementeret det. Jeg
efterlyste blot et bud på hvordan ideen kan udnyttes kreativt.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen