Alternativ til "Web Page Speed Report"?
Fra : CAH

Dato : 21-09-05 21:32

Hej

Jeg har testet min side med http://www.websiteoptimization.com/ - men
den tager ikke bagrundsbilleder med. Er der et alternativ som giver et
mere præcist billede af forbrug af kb?

På forhånd tak for hjælpen.

Cah

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-09-05 10:49

CAH skrev:

> Er der et alternativ som giver et mere
> præcist billede af forbrug af kb?

Fatweb-udvidelsen til Firefox tager også baggrundsbilleder med:
<http://paulenglish.com/firefox/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-05 11:22

CAH skrev:

> Den er faktisk ret smart, men den får sjovt nok heller ikke
> altid det hele med. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men når man
> klikker på bytes tallet i status menu'en så er der til tider
> nogen billedfiler som mangler.

Har du tjekket om det skyldes cachen?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : CAH

Dato : 22-09-05 12:06

> Fatweb-udvidelsen til Firefox tager også baggrundsbilleder med:
> <http://paulenglish.com/firefox/>

Perfekt - tak for hjælpen Jens.

Cah

Fra : CAH

Dato : 23-09-05 11:10

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]

hele med. Jeg kan ikke forklare hvorfor, men når man klikker på bytes
tallet i status menu'en så er der til tider nogen billedfiler som
mangler. For weboptimation er det background pictures som stadig
driller. Så hvis der er andre der har forslag vil jeg da gerne høre
om dem.

Cah

Fra : CAH

Dato : 23-09-05 21:04

> Har du tjekket om det skyldes cachen?

Cachen er slået fra, men jeg tror faktisk det virker efter hvad angår
det tal det visses i status baren. Det er bare den oversigt som man kan
få frem ved at doppeltklikke på antal kb, som ikke viser nogen af de
billeder der faktisk er på siden.

Desuden ville jeg faktisk helst have den form for oversigt som
weboptimation laver, således at man kan sætte resultatet ind i en
rapport og opsætte det som sammenligning mellem flere sites.

CAH

Fra : CAH

Dato : 23-09-05 23:03

Dr. Watson

Web Page Speed Analysis

NetMechanic

Site Solutions

Jeg har prøvet følgende - og ingen af dem kan klare f.eks.
bagrundsbilleder i en celle i en tabel.

Det er nok ikke så nemt at lave sådan en online tjekker.

Cah