Hjælp til IFRAME
Fra : René Lund

Dato : 20-09-05 19:25

Hej alle sammen.

Endelig fik jeg mig oprettet herinde. Så nu har jeg lige et
sprøgsmål at fyre af. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide,
hvordan jeg laver mig sådan jeg kan rykke rundt med min IFRAME på
min hjemmeside.

Jeg vil meget gerne have den til at være et spicelt sted, og det
er ikke lige til med tabel eller celle. Jeg har set det før et
sted, man kan få sådan man bare kan flytte rundt på ens IFRAME,
men bare ikke huske koden. Håber nogen kender til denne kode,
eller bare kan hjælpe med link til en kode til det.

Mvh.
René Lund.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-09-05 20:29

René Lund skrev:

> sådan jeg kan rykke rundt med min IFRAME på min
> hjemmeside.

Der er mange måder at gøre det på - det kommer an
på hvordan du har opbygget din side.

> Jeg vil meget gerne have den til at være et spicelt
> sted, og det er ikke lige til med tabel eller celle.

Hvis din side er opbygget med tabeller, kan du ikke
umiddelbart flytte rundt på tabelcellerne, uden at det
vil gå ud over det øvrige design.

Giv et link til din side, så vi kan se hvad du allerede
har lavet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk