Bogmærker Opera
Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-05 23:12

Hejsa

Er det ikke muligt at lave undermapper i en mappe i Opera's bogmærker? Og
hvis det er - så hvordan ?

Findes der en dansk side der laver lidt general beskrivelser og opsætning
af Opera?

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-05 23:23

Jesper Hansen skrev:

> Er det ikke muligt at lave undermapper i en mappe i Opera's bogmærker?

Jo da.

> Og hvis det er - så hvordan ?

Højreklik på bogmærkepanelet og vælg "Ny mappe".

> Findes der en dansk side der laver lidt general beskrivelser og
> opsætning af Opera?

Ikke en jeg kender.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-05 23:33

On Mon, 31 Oct 2005 23:22:58 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Højreklik på bogmærkepanelet og vælg "Ny mappe".

Hmm - synes ellers jeg havde prøvet, men nu virker det

> Ikke en jeg kender.

Ok...

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 01-11-05 14:47

On Mon, 31 Oct 2005 23:11:58 +0100, Jesper Hansen
<spam.not.accepted@gmail.com> wrote:

> Findes der en dansk side der laver lidt general beskrivelser og opsætning
> af Opera?

Kan jo altid prøve at høvle dig gennem F1, måske især
http://help.opera.com/Windows/8.50/da/preferences.html mht. opsætning.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-11-05 15:46

On Tue, 01 Nov 2005 14:47:16 +0100, Chr. Bohr-Halling wrote:

> Kan jo altid prøve at høvle dig gennem F1, måske især
> http://help.opera.com/Windows/8.50/da/preferences.html mht. opsætning.

Jo - den er ikke så tosset

--
Venlig hilsen
Jesper

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-11-05 20:54

On Mon, 31 Oct 2005 23:11:58 +0100, Jesper Hansen wrote:

> Hejsa

Hej

> Er det ikke muligt at lave undermapper i en mappe i Opera's bogmærker? Og
> hvis det er - så hvordan ?

Højreklik på den pågældende mappe og vælg 'Ny mappe'

http://huse-i-naestved.dk