Slægtshistorisk Forening Vestsjælland - hv~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 23-10-05 21:22

På DDD's hjemmeside er der en fin invitation til en reception for
udgivelse af en cd-rom med folketællingen 1834. De inviterer alle
interesserede, blandt andre intastere mv.

Jeg har deltaget i denne indtastning og vil gerne deltage, men er der
nogen her, der kender den nærmere adresse? Bortset fra at det er i
Ringsted. Det har de nemlig glemt at skrive i invitationen.

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Henning og Inge-Lise~

Dato : 23-10-05 22:25

Fra Dis-Danmarks web.side, under Sidste Nyt:
Mandag den 31. oktober 2005, kl. 14 - 16 i Havestuen, Anlægspavillonen,
Tværalle, 4100 Ringsted. Bemærk at vejnavnet er forkert i Slægt & Data, men
korrekt her.
Venlig hilsen Inge-Lise Trampedach

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 24-10-05 06:49

On Sun, 23 Oct 2005 23:24:35 +0200, "Henning og Inge-Lise Trampedach"
<Henning.Trampedach@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Tværalle, 4100 Ringsted. Bemærk at vejnavnet er forkert i Slægt & Data, men

Mange tak!
Jeg ville have kigget hos DIS-Danmark i går, men kunne ikke få
forbindelse med deres webside.

Jeg har ikke været medlem af DIS-Danmark det sidste års tid, men har
meldt mig ind igen nu. Så jeg har ikke set Slægt og Data.

Venlig hilsen
Kirsten