Winfamily / Family tree maker
Fra : Jesper

Dato : 15-10-05 22:54

Halløjsa alle!

Har brugt brothers keeper i et par år nu, men er har fået kig på Winfamily.
Jeg er ret vild med de websider den laver. Så lige nu indtaster jeg med BK
6.2, og laver websider med winfamily.

Jeg har set at winfamily er "lige på trapperne". Man har den ikke været det
i et par år nu?
Hvor seriøst er foretagenet, for preview på deres billeder
http://danmark.winfamily.com/winfamily7.html
ser ikke så skævt ud!

Alternativt er der jo Family tree maker, men jeg synes at det virker som om
at man er lidt låst i deres måder at lave hjemmesider på, men det er måske
kun et spørgsmål om at finde ud af det.

Kan i råde mig??

Jesper Frehr

Fra : K. H. Hansen

Dato : 16-10-05 06:26

Prøv Legacy, dette er et fremragende program, dette prgram inderholder en
hel forskellige muligheder, hvor jeg mener family Tree Maker ikke kan følge
med.

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 17-10-05 20:47

Jesper wrote:
> [...]
> at man er lidt låst i deres måder at lave hjemmesider på, men det er måske

Heisan Jesper,

Jeg og en til har kommentert ditt innlegg på
norske Slektsforum. Av en eller annen grunn
(kanskje fordi det ikke er meningen) kommer ikke
våre svar til gruppen. Se
http://www.disnorge.no/slektsforum/viewtopic.php?t=24201

Vet ikke om det er til så mye hjelp, men du bør få
muligheten til å se det...

Hilsen Inger

Fra : kukker

Dato : 19-10-05 10:11

> [...]
> norske Slektsforum. Av en eller annen grunn (kanskje fordi det ikke er
> meningen) kommer ikke våre svar til gruppen. Se

Tak for responsen!
Jeg har set svaret. Jeg vil MEGET gerne have programmet på dansk, og Legacy
er vist først lige på testfasen med det. Der er osse en masser af
amerikanske søgemuligheder som jeg aldrig kommer til at bruge.
Lige nu lægger jeg mig op ad FTM, med hvis Legacy nu er hurtige, vil jeg
overveje det. Jeg kan nok se at hvis de to programmer kommer op at stå, er
der ingen marked for Winfamily

jEsper

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 19-11-05 17:56

Hej

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at kigge lidt her :
http://www.dis-danmark.dk/program/program.asp

Jeg startede også med winfam - men er blevet træt af at vente... prøvede en
overgang BK - og er nu lost til Legacy - jeg vil anbefale at du downloader
den gratis version og for den gennemprøvet - der forefindes også
dk-sprogfil - læs mere og hvordan her : http://www.legacydansk.com/

Mvh. Thomas