gedcomp
Fra : Allan Jensen

Dato : 10-10-05 09:38

>Jeg takker for alle de gode forslag. Egentlig havde jeg lagt mig fast på
>Jens Olsens program (som vist var det jeg engang havde), men tror
>egentlig mere på det engelsksprogede. Legacy tænkte jeg ikke på - den
>har jeg og bruger den lejlighedsvis, skønt jeg undertiden finder det
>lidt bøvlet - nok fordi det er så stærkt og kan så meget. Jeg har haft
>mig meldt som tester af det danske program, men er efterhånden lidt
>loren over for det. Det kan hænde jeg har for mange ting i ovnen på én gang.

Hej Børge

Hvad er det der gør dig loren over for Legacy ?, det er jo et
usædvanligt stærkt og omfattende program som du siger, og så endda på
dansk.

Jeg har i mange år brugt både MS Word og MS Excel, som jo også er
nogle meget stærke og omfattende programmer, og selv om de som sagt er
brugt professionelt bruger jeg vel kun en brøgdel af hvad disse
programmer kan.

At både Legacy, word og excel er omfattende programmer, skal de vel
ikke lastes over, det er vel bedre at programmerne kan meget end de
programmer der er begrænsninger i.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-05 11:18

Allan Jensen wrote:

> [...]
>
> At både Legacy, word og excel er omfattende programmer, skal de vel
> ikke lastes over, det er vel bedre at programmerne kan meget end de

Du har ret i at de programmer du her nævner er stærke og omfattende.
Problemet for mig er bare at jeg efterhånden har vanskeligt ved at finde
rundt i alt det disse programmer kan. I grunde tror jeg det skyldes at
jeg for en halv snes år siden blev ramt af et såkaldt
"hjernestammeinsult", på dansk en blodprop i krybdyrhjernen. Det var
noget der med dat samme retarderede mig i en sådan grad at jeg det
første årstid ikke var i stand til ret meget andet end at skrive et par
linjer ad gangen, og ikengang et spil at det mest simple tetris ville
arte sig.

Men ellers er jeg da glad for Legacy men det var BK jeg kendte fra før
mit fald.

Børge