php og visning af billeder en gang..
Fra : "René Nielsen"

Dato : 09-06-01 18:10

Hej NG.
Så sad jeg lige med et ?, som jeg håber, en af jer, kan hjælpe med.

Jeg sidder med et bibliotek, hvor der er en 10 billeder, og disse vil
jeg gerne vise frem på en side hvor der er en "forrige" og en "næste"
knap, men hvor jeg ikke behøver at lave en html side, for hver af disse
billeder, så jeg tænkte på om det kan lade sig gøre, at lægge disse
billeder ind i en slags "array" hvorefter der er en php side, med en
"næste" og en "forrige" knap på, og når jeg så klikker på næste, skifter
den billedet ud (mens siden hedder det samme..), og kun billedet..? evt.
med hjælp af Mysql

Hilsen
René

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 09-06-01 19:28

In article <9ftl6n$8do$1@sunsite.dk>, René Nielsen wrote:
> Så sad jeg lige med et ?, som jeg håber, en af jer, kan hjælpe med.

Et spørgsmålstegn?

> [...]
> "næste" og en "forrige" knap på, og når jeg så klikker på næste, skifter
> den billedet ud (mens siden hedder det samme..), og kun billedet..? evt.

Nåh. Kig på http://gallery.sf.net - det er godt synes jeg.

mvh Thomas

Fra : Nils Lastein

Dato : 10-06-01 11:59

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote in message
> [...]
> "næste" og en "forrige" knap på, og når jeg så klikker på næste, skifter
> den billedet ud (mens siden hedder det samme..), og kun billedet..? evt.

Jeg har lavet et "rent" html/farms (forms?) baseret system:
http://www.it.kvl.dk/image-series/show.phps

Nils

--
-- usenet etikette