Japan roses for god HITECH
Fra : Brage Iversen

Dato : 05-10-05 19:42

Japan roses for god HITECH i toiletskyl men klassisk musik strømmer ud
af højtalere og DEPRESSIVE KVINDER SKYLLER GENTAGENDE GANGE MED
RISLENDE VAND FOR AT SKJULE LYDE.

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-10-05 21:18

Brage Iversen (brageiversen@mytrashmail.com) skrev i
1128537703.584818.133130@g14g2000cwa.googlegroups.com:
> Japan roses for god HITECH i toiletskyl men klassisk musik strømmer ud
> af højtalere og DEPRESSIVE KVINDER SKYLLER GENTAGENDE GANGE MED
> RISLENDE VAND FOR AT SKJULE LYDE.

BW?

--
Martin Petersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-05 09:18

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> wrote in message
> Brage Iversen (brageiversen@mytrashmail.com) skrev i
> 1128537703.584818.133130@g14g2000cwa.googlegroups.com:
>
> BW?

Lyv ikke om "depressive kvinder".
Helt i samme grad som her, er der kvinder med skøre ideer og fobier -
og måske for en promille af de mange købere af toiletter, der gør
pislort til fornøjelse, er det et medvirkende salgs-argument at ingen
udenfor toiletrummet kan høre dem prutte, fordi rislende vand lyd fra
højtaler overdøver.
Langt vigtigere salgsargument er det automatiske bidet-afskyl og
varmlufttørring, så man ikke skal bruge toiletpapir - det er
resourcebesparende
Og sygdomme opdages tidligt ved at analyser for sukker i urin og meget
andet foretages automatisk.

Mine systemer er om dovenskab og folk der ikke let kan gå ud til
toilet om natten, -
- og berører ikke japanernes genialitet.

Iøvrigt er min lortning raffineret med flade Tiger- en-kroners
plastskåle som en gennemsigtig plastikpose lægges udenom - og posen er
så stor at med et hånd- strøg kan en løs lort masseres ud til en lang
tynd pølse, der kan dumpes ned i fx brugt whiskyflaske, hvis sådan er
ved hånden og alligevel skal smides ud. Ingen lugt når at komme ud i
lokalet, intet kommer på fingrene - det hele sker mens jeg ligger
sidelæns i sengen og læser.
Plastskålen er flad så den er mast op ad den røvballe jeg ikke hviler
på og omkring røvhul mens man skider, og meget lidt kommer på ballen,
og intet på sengetøjet - når man er færdig, vrikker man sit korpus
lidt bagud og skålen står normalt på lagnet med lorten i og plastposen
kan krænges hele vejen uden om lorten, og skålen genbruges.
Whiskyflaske - eller mælkekarton eller glas med skruelåg el lign
genbruger jeg ikke - kun hvis de har været brugt til urin og siden
tømt i haven. Da jeg gemmer alle agurke og marmeladeglas har jeg så
rigeligt at jeg kan bruge til udsmidning af lort, hvis ikke andet der
skal smides ud, er ved hånden. Kan nogen se ulempler ved min metode.?
Det med at få en lort i plastpose ind i flaske er slet ikke svært som
at bygge sejlskib inde i en flaske, men er ikke noget jeg vil anbefale
gennemsnitsplejehjemspatienten. Men der går sport i at springe over,
hvor gærdet er lavest, og foretage flere udsmidninger samtidig. Flaske
med skruelåg og lort i kan ligge længe i skraldeposen i køkkenet og
afgiver ingen lugt.

Selvfølgelig bruger jeg normal toilet hvis det er i nærheden, når jeg
skal - og desværre kan VVS folk ikke finde u d af at importere de fine
japanske - ellers havde jeg sådan et, i forskningens interesse. Men
det ville ikke ændre mine vaner når jeg skal og er fjernt fra
toiletrummet - at gå over åen efter vand, er dumt.