Pæretræer´s befrugtning
Fra : Filip

Dato : 28-09-05 09:41

Hej

Vi har to pæretræer i haven og vil gerne fælde det ene. Er der ikke noget
med at der skal være to pæretræer for at der kommer pærer?
I givet fald - hvor langt fra hinanden kan de stå. Jeg tænker på om vi måske
har en nabo som har et træ, som kan befrugte vores, eller om det er muligt
at plante et nyt ved siden af det gamle - og vil det virke allerede når det
er et nyt træ man planter?

Filip

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-05 11:42

Filip fortalte:

> [...]
> det er muligt at plante et nyt ved siden af det gamle - og vil det
> virke allerede når det er et nyt træ man planter?

http://www.havenyt.dk/artikler/koekkenhaven/frugttraeer_og_buske/169.html

Mvh
Martin
--