Foredrag om lys
Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 26-09-05 14:17

På Aarhus Universitet er der i morgen et foredrag om lys, hvor
der er åben adgang for alle. Se mere på http://www.phys.au.dk/

Se evt. også omtalen i dagens Metro Express side 18.

--
Mogens Michaelsen
Dansk weblog: http://mogmich2.blogspot.com/

Fra : Ulrik Smed

Dato : 26-09-05 17:05

Mogens Michaelsen wrote:
> På Aarhus Universitet er der i morgen et foredrag om lys, hvor
> der er åben adgang for alle. Se mere på http://www.phys.au.dk/
>
> Se evt. også omtalen i dagens Metro Express side 18.

Spændende. Her er en direkte link:
http://www.phys.au.dk/main/forside/einstein-fall.pdf

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Fra : Søren Dideriksen

Dato : 27-09-05 07:52

Mogens Michaelsen wrote:
> På Aarhus Universitet er der i morgen et foredrag om lys, hvor der er
> åben adgang for alle. Se mere på http://www.phys.au.dk/

Kære Bo Warming,
Jeg synes du skal gøre dig selv den tjeneste og tage toget til Århus og
høre nogle af de her forelæsninger - de vil evt. kunne formilde dit syn
på teoretisk fysik, specielt Einstein. Du kan sikkert også få lov at
stille spørgmål i slutningen af foredraget. Sikke en mulighed!

mvh.

Søren Dideriksen

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 27-09-05 11:40

Søren Dideriksen wrote:

> [...]
> på teoretisk fysik, specielt Einstein. Du kan sikkert også få lov at
> stille spørgmål i slutningen af foredraget. Sikke en mulighed!

Hvad behager?
Læs lige mit indlæg igen.

Jeg vil naturligvis nødigt forveksles med nævnte person, det vil
da være noget værre lort!

Fra : Søren Dideriksen

Dato : 27-09-05 20:12

Mogens Michaelsen wrote:

> Hvad behager?
> Læs lige mit indlæg igen.
>
> Jeg vil naturligvis nødigt forveksles med nævnte person, det vil
> da være noget værre lort!

Det var på ingen måde henvent til dig. Det var en åben opfordring til Bo
Warming om at tage til foredraget.

mvh

Søren Dideriksen