Probl. med håndfri
Fra : Bailey

Dato : 30-10-05 08:35

Hej
Jeg har lige købt en Nokia N90, som jeg er super glad for, men jeg kan ikke
få den til at virke med mit bilsæt nokia CK-1W, den kan godt oprette
forbindelse hvis man trykker opret forbindelse, men der står at hvis man har
parret enhederne, skulle den oprette forbindelse automatisk. Det gør den
ikke. Jeg har prøvet med min 6310 og der virker det. Hvad gør jeg galt?

Hilsen Heidi

Fra : Bailey

Dato : 30-10-05 08:42

Ups det er selvfølgelig en Nokia 6230 hvor det virker>

Heidi

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-10-05 11:32

"Bailey" <roennevang@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> parret enhederne, skulle den oprette forbindelse automatisk. Det gør den
> ikke. Jeg har prøvet med min 6310 og der virker det. Hvad gør jeg galt?

Jeg kender ikke N90eren , men et skud ville være du ikke har opsat den aut.
skal oprette forbindelse til blåtand enheder?
På 6230eren hedder det "Auto forbindelse uden bekræftelse"

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.