Erfaringer med Samsung D500
Fra : Spilopmager

Dato : 27-10-05 20:29

Hej NG.

Jeg overvejer at købe en Samsung D500. Nogen der har praktiske erfaringer?

/Spilopmager

Fra : SB

Dato : 27-10-05 20:49

"Spilopmager" <spilopmager@SLETDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg overvejer at købe en Samsung D500. Nogen der har praktiske erfaringer?
>
> /Spilopmager

Det er en god telefon, men jeg var ked af at jeg hver gang inden jeg sendte
en sms, måtte stille den rigtige ordbog, sætte font-str + formatet på denne.
Det gjorde det ret besværligt at bruge.
Den kan heller ikke angive tidsangivelse på indkomne sms'er og den kan
heller ikke slette fx alle lev.raporter. Jeg måtte desværre sælge min igen
efter få dage da disse omtalte funktioner betyder meget.
Designet er jo helt i top..... displayet er ultra skarpt.
MVH
SB

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-10-05 07:29

Hej
Min holdte strøm i mellem 24-48 timer MAX ;((