unlock af k700i, jeg har fået koden,men...
Fra : Michael

Dato : 27-10-05 16:33

Hvordan kan jeg unlocke min se k700i jeg har fået koden men hvordan skal
jeg
taste den ?

mvh
michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-05 17:12

Michael skrev:

>Hvordan kan jeg unlocke min se k700i jeg har fået koden men hvordan skal
>jeg
>taste den ?

TDC skriver det på deres hjemmeside:

http://2f45x23k.msw-wsa1.com/wsatdco/a8_instruktioner_tekst.asp?ManualID=652&ManualLangID=2&SubjectID=175740

Om proceduren er anderledes, hvis det er anden operatør ved jeg
ikke.

Men ellers spørg i news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock, som
havde været den rigtige gruppe til spørgsmålet.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Michael

Dato : 27-10-05 17:28

tak for hjælpen