Sp ang Motorola V535
Fra : H.S.

Dato : 26-10-05 09:39

Jeg har et par sp ang ovennævnte tlf, som jeg håber nogen her måske kan
svare på, da det ikke er lykkedes mig at finde svarene ved at læse manualen.

1) Jeg bruger personlige ringetoner, så når X ringer, spiller tlf en bestemt
melodi. Problemet er, at tlf. spiller samme melodi når X sender en SMS...
det er ikke så hensigtsmæssigt, idet jeg altid løber efter telefonen når den
ringer, men ikke har 'tralvt' hvis det bare er en SMS. - nogen
løsningsforslag ? (kunne godt tænke mig at tlf. generelt bruger samme tone
når jeg modtager en SMS) og at det kun er når tlf ringer, at der skal bruges
personlig ringetone.

2) Jeg bruger også grupper i min tlf. bog... kan man sende en SMS til den
gruppe man har oprettet i tlf bogen ? Så man slipper for at skulle sende til
flere enkelte personer ?

--
---
Henrik