Få mp3'er i N6230i
Fra : SB

Dato : 22-10-05 11:43

Min Nokia 6230i kan desværre ikke indeholde ret mange mp3-filer - ialt 21,42
mb. Flere af mine numre fylder ganske vist ca 4-5 mb så pladsen bliver
hurtigt optaget.
Jeg har et lagringskort på 256mb i mobien og kan så overflytte det antal der
ønskes.
Meen..... numrene kan ikke afspilles automatisk fra det externe kort, men
skal manuelt sættes til afspil for hvert nummer.
Det kan kun afspilles kontinuerligt fra selve systemmappen på mobiens kort.

Er det sådan det fungerer eller har jeg overset en eller anden detalje under
opsætningen?
Jeg gider ikke bruge mp3-afspilleren når jeg kun kan få høre 6-8 numre som
kører igen og igen. Tilbage er der selvfølgelig radioafspilleren

Håber på at få et tip

--
MVH
SB

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-05 11:51

SB skrev den 22-10-2005 12:43:
> [...]
> Meen..... numrene kan ikke afspilles automatisk fra det externe kort, men
> skal manuelt sættes til afspil for hvert nummer.

er du sikker på at du bruger medieafspilleren.

det lyder til at du bruger galleriet istedet.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : SB

Dato : 22-10-05 12:17

Klip

> er du sikker på at du bruger medieafspilleren.
>
> det lyder til at du bruger galleriet istedet.

> [...]

Måske jeg ikke har udtrykt mig klart nok, men systemmappen 'musikfiler' i
Galleri er den mappe mine mp3'er ligger i. Når jeg vil afspille numrene
åbner jeg Multimedia - Musikafspiller. Her er betjeningspanelet. Jeg har
ryddet stort set alt fra mobiens interne kort for netop at give plads til
noget musik, men alligevel kan der altså kun være ganske få numre.
Jeg ville jo gerne udnytte at jeg har masser af ledig plads på det externe
kort på 256mb men det er vist så umuligt hvis jeg ikke for hvert nummer skal
hive mobien frem trykke på tasterne etc. Temmelig besværligt!
MvH
SB

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-05 12:54

SB skrev den 22-10-2005 13:16:

> [...]
> kort på 256mb men det er vist så umuligt hvis jeg ikke for hvert nummer skal
> hive mobien frem trykke på tasterne etc. Temmelig besværligt!

Hvad med en opdatering af nummerlisten.

Start musikafspiller. Vælg /vælg/ (knappen over "løft røret" svjh). Gå
ned til nummerliste og opdater denne.

Fra : SB

Dato : 22-10-05 13:31

Klip

> Hvad med en opdatering af nummerlisten.
>
> Start musikafspiller. Vælg /vælg/ (knappen over "løft røret" svjh). Gå
> [...]

Mange tak for hjælpen. Det virkede
Hilsen og go weekend
SB

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-10-05 14:33

SB skrev den 22-10-2005 14:31:

> Mange tak for hjælpen. Det virkede

Velbekomme. Og god lytning (eller hvad pokker det nu hedder)