6230i problemer?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 22-10-05 10:38

Nogen der har problemer med at telefonen engang imellem bruger standard
nokia tune som ringe tone, istedet for den man har valgt, for det gør min?
Skal den til rep?

Mvh Sid

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 22-10-05 14:57

Havde selv samme problem, intil jeg systematisk fandt frem til, at hvis jeg
brugte en ringetone fra hukommelseskortet og tog den ud og satte i
Computeren for at flytte evt. mp3 eller lign. og satte den i igen så havde
telefonen glemt hvilken ringetone jeg brugte før og gik så automatisk til
standard tone som jo er lidt TRÆLS.....
Hilsen
Lars

Fra : Daniel

Dato : 22-10-05 15:01

> [...]
> nokia tune som ringe tone, istedet for den man har valgt, for det gør min?

Hmm... Svigerfar har en Nokia 6021, den gør stort set det samme. Her er
forskellen bare, at den som standard har Nokia Tune, men nogle gange ringer
den med en bib-agtig lyd. Jeg har været inde i alle indstilingerne, og det
har intet med opkaldsgrupper eller noget at gøre, så det må være en fejl i
firmwaren.

Så hvis de har rettet fejlen i en ny firmware, kan det vel betale sig at få
mobilen opdateret...

Hygge...
Daniel

Fra : sls\(2770\)

Dato : 22-10-05 15:05

"Daniel" <4junkFJERNDETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejl i firmwaren.
>
> Så hvis de har rettet fejlen i en ny firmware, kan det vel betale sig at

Har flyttet ringetonen fra MMC kortet, til internt, så må jeg se om det
hjælper.
Har firmware V3.40, nogen der ved hvad den nyeste er?

Mvh Sid