Ny browser til GPRS telefoner
Fra : TJM

Dato : 21-10-05 22:01

Hejsa

Opera er kommet med en browser til GPRS telefoner:

http://www.opera.com/products/mobile/operamini/

Har installeret den på min SE K700 og på kærestens SE K500i.

/TJM

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 21-10-05 22:38

Har også installeret på min 6230i virker uden problemer.
Gik ind på http://mini.opera.com og min telefon blev straks genkendt.

Min VAR opsat med GRPS, MMS ændrede ikke på noget af det.
Hilsen Lars

Fra : Janner

Dato : 22-10-05 09:36

Installerede på min Samsung D 500 ... virker fint når jeg engang finder ud
af hvordan man laver et punktum for indtastning af adresse

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-10-05 09:58

Lars Lauritzen wrote:

> Har også installeret på min 6230i virker uden problemer.
> Gik ind på http://mini.opera.com og min telefon blev straks genkendt.

Jeg har en T630, og troede ikke at jeg kunne bruge den, men skulle lige se
hvad der skete, så nu har jeg også mini.opera på min telefon

Ivar Madsen

Fra : FedeDorit

Dato : 22-10-05 12:31

> [...]
>
> http://www.opera.com/products/mobile/operamini/
>
> Har installeret den på min SE K700 og på kærestens SE K500i.

Den er bare SÅ NICE !!! :)

Rart at kunne bruge nettet lidt mere fra sin arbejdsplads

Fra : RpR

Dato : 23-10-05 16:21

> Hejsa
>
> Opera er kommet med en browser til GPRS telefoner:
>
> http://www.opera.com/products/mobile/operamini/
>
> Har installeret den på min SE K700 og på kærestens SE K500i.

Damn! Har brugt både Netfront og den alm. Opera på min Motorola A1000, men
mini'en slår dem jo begge! MEGET hurtigere og fylder jo kun 100kb!

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~