Opera Mini på Nokia 6230i
Fra : N. Christensen

Dato : 20-10-05 17:51

Halløj

Er der nogen som har fået det til at virke? Jeg kan fint installere
det på telefonen, men når jeg så går ind og prøver at besøge en side
så får jeg fejlen:

"A communication error occurred (3) Your browsing experience might
be limited."

Det er til trods for at telefonen normalt virker med WAP/WWW via
telefonens alm. browser-del.

Artikel om Opera Mini:
http://www.computerworld.dk/art/30651?a=newsletter&i=89

Opera Mini download:
http://www.opera.com/products/mobile/operamini/danish.dml

--
N. Christensen

Fra : David Mc Nally

Dato : 20-10-05 18:18

N. Christensen wrote:
> [...]
> så får jeg fejlen:
>
> "A communication error occurred (3) Your browsing experience might

Jeg oplever samme fejl på min SE K700i.

> Det er til trods for at telefonen normalt virker med WAP/WWW via
> telefonens alm. browser-del.

Samme her. :(

Fra : John

Dato : 20-10-05 20:57

David Mc Nally skrev:

> Jeg oplever samme fejl på min SE K700i.

Mystisk. Den virker fint på min K700i.

I øvrigt en kanon god mini-browser.

Mvh

John

Fra : David Mc Nally

Dato : 20-10-05 21:30

John wrote:
> Mystisk. Den virker fint på min K700i.

Hvilken udbyder har du?

> I øvrigt en kanon god mini-browser.

Det er nemlig også mit indtryk, så jeg ville gerne i gang med den snart. :)

- David

Fra : John

Dato : 20-10-05 21:31

David Mc Nally skrev:

> Hvilken udbyder har du?

Unotel (TDC's net)

> Det er nemlig også mit indtryk, så jeg ville gerne i gang med den snart. :)

Klart nok.

Mvh

John

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-10-05 20:22

"N. Christensen" <isonick@gmail.com> posting:

>"A communication error occurred (3) Your browsing experience might
>be limited."

Måske flg. kan være til hjælp, og ellers prøv at spørge i
http://my.opera.com/community/forums/forum.dml?id=111

What you need is an internet profile from your provider. I'm sorry,
but I can't help you any further as I know nothing of which country
you live in and which provider you use. What is important is that
the accesspoint is NOT WAP.
-<http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=99461&page=1>?

Kontroller, din telefon er sat op til at anvende en internet-profil,
ikke en WAP-profil. Kontakt din telefonoperatør for information om
at konfigurere din telefon til anvendelse af en internet-profil.
-<http://help.opera.com/operamini/1.1/da/troubleshoot.html#connecting>?

Hvis din telefon endnu ikke er indstillet til at anvende et
internet-adgangspunkt (ikke et WAP-adgangspunkt), bør du indstille
dette nu. De fleste telefonoperatører har et online-værktøj, du kan
anvende til indstilling af din telefon. Se
http://help.opera.com/operamini/1.1/providers/#denmark for at
indstille dit internet-adgangspunkt. Hvis din telefonoperatør ikke
står på listen, kontakt da operatøren for vejledning.
-<http://help.opera.com/operamini/1.1/da/install.html>

-<http://www.nokia.dk/support/phones/ota.php>?

-<http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=99527>

--