SE 700i problem
Fra : MP

Dato : 18-10-05 19:23

Jeg har lige fået en SE 700i.
Desværre er jeg langt fra tilfreds med lyden/støjen når man foretager et
opkald.
Der er en meget tydelig "mobil antenne støj" hele tiden, ligesom når
der går en mobiltelefon i ens bilradio eller lign.
Der er ingen problem med konens SE T630 med samme simkort i og
fra samme lokation.

Der er heller ingen problem med datterens telia simkort i.
Der er heller ingen problem med min gamle Nokia 3510i og TDC simkortet.

Er det et typisk problem med SE 700i'en og TDC eller skal den bare byttes.

Jeg fatter ingenting.
Er der nogen der har et bud.

/Gert

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 18-10-05 19:33

Hvad er lige helt nøjagtig for en model du snakker om ?
- Der findes jo både en K700(i) og en S700(i)

/F

Fra : gc

Dato : 19-10-05 07:20

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er lige helt nøjagtig for en model du snakker om ?
> - Der findes jo både en K700(i) og en S700(i)

Det er en K700i

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-10-05 07:35

"gc" <gertc@msn.com> skrev i en meddelelse
> Det er en K700i

Jeg har ikke oplevet det du beskriver med min telefon. K700i med Telia.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Dennis

Dato : 23-10-05 12:44

MP wrote:

> [...]
> der går en mobiltelefon i ens bilradio eller lign.
> Der er ingen problem med konens SE T630 med samme simkort i og

Det har jeg nu heller aldrig oplevet, men spørg TDC - de ved måske hvad
problemet skyldes.

Se evt. om du har den nyeste software, hvis ikke hjælper en opdatering
tit på mange ting (har selv haft et problem med tidligere telefoner, som
er blevet løst på denne måde..).

/Dennis