Såørgsmål til M alene P
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 30-10-05 16:51

Hej Malene!

For et par dage siden var du parat til at være den der tændte
kætterbålet under de personer som politiet har anholdt på en mistanke
om terrorisme. Nu viser det sig så tilsyneladende at der ikke har
været helt rent trav i sagsbehandlingen fra politiets side:

<http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3353448/>

Er den slags nok til at få dig til at indse det fornuftige i at
politi og domstole har hver deres opgave?

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Peter Bang

Dato : 30-10-05 18:19

Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk> skrev:
> [...]
>
> Er den slags nok til at få dig til at indse det fornuftige i at
>politi og domstole har hver deres opgave?

Din præmise er gal. Det hander ikke om fornuft for Malene P. Det
hander om retsfølelse. Hun sover simpelthen dårligt, hvis børn
ikke straffes hårdede, og hvis Palle Sørensen ikke kommer i
stolen.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-10-05 21:26

"Peter Bang (slet 6C0A3)" <peterbang@6C0A3privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hander om retsfølelse. Hun sover simpelthen dårligt, hvis børn
> ikke straffes hårdede, og hvis Palle Sørensen ikke kommer i

Straffe børn ? Tja for min skyld kunne man godt lave en lille ændring i
straffeloven.
Forældrene skal tage deres forældremyndighed alvorligt. Således børe
forældremyndighedens indehaver (eller dennes stedfortræder) straffes for al
kriminalitet børn under 15 år udøver. Så skulle vi se nogle forældre få
fingeren ud og komme ud af røret og få styr på hvad deres unger foretager
sig.....så var det ikke længere samfundets skyld det hele....

Fra : Peter Bang

Dato : 31-10-05 00:36

Jan Pedersen <jantheman28@hotmail.com> skrev:

> [...]
>straffeloven.
>Forældrene skal tage deres
>forældremyndighed alvorligt. Således børe

Ja, det skal nok ændre unge kriminelles moralkodeks, hvis man
straffer deres i forvejen inkompetente værger ... ?!

Fra : Rübezahl

Dato : 31-10-05 01:24

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er den slags nok til at få dig til at indse det fornuftige i at
> politi og domstole har hver deres opgave?

Er navnet Bjørn Elmquist ikke nok, for at diskvalifisere
Retspolitiks Forening i ethvert fornuftigt menneskes øjne?

Jeres gamle ven
længe savnede

Rübezahl

Fra : Henri Gath

Dato : 31-10-05 01:35

Rubezahl...du er min helt!

Fra : Jim

Dato : 31-10-05 15:13

http://home.arcor.de/vp-schulz/riesen/rubezahl.htm

Fra : John Schmitt

Dato : 31-10-05 15:26

Hello, Jim!
You wrote on Mon, 31 Oct 2005 15:12:39 +0100:

J> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
??>> Rubezahl...du er min helt!
??>>
J> http://home.arcor.de/vp-schulz/riesen/rubezahl.htm

Jeg troede at Rübezahl var en chokolademærke . . .

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Jim

Dato : 01-11-05 10:04

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse

> ??>> Rubezahl...du er min helt!
> ??>>
>
> Jeg troede at Rübezahl var en chokolademærke . . .

Måske har han rygrad som en kop chokolademælk.

J.