Ældre på udflugt går amok i Viby J.
Fra : Jim

Dato : 30-10-05 17:19

Snydt igen!

Unge begår hærværk i center i Viby J.

Jeg gætter på, at de er blevet smidt ud fra Pool-baren i hjørnet af
Røsenhøjscenteret.
Og så gætter jeg på, at de ikke er danskere.
At de har brændt min gamle 'Café Fodkoldt' af siger alt. :0(
Der har jeg indtaget mange ristede med det hele.

Og så når man kun at anholde 2.
Ikke for at have udøvet hærværk, men for ikke at forlade stedet, da politiet
bad om det.
Jeg fatter det ikke.

J.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-10-05 18:15

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev:
>Snydt igen!

.... din frækkert.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-05 18:44

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> [...]
>
> Og så når man kun at anholde 2.
> Ikke for at have udøvet hærværk, men for ikke at forlade stedet, da

Udkommander hær og hjemmeværn så folk der ikke adlyder politimegafon
om at forlade stedet, kan blive omringet og alle buret inde. Blidt m/u
tåregas.
Loven muliggør lang tids varetægtsfængsling når psykopater ikke
adlyder politiets henstillinger straks.

Forlang af politiet at de uden ekstra bevilginger sørger for at der
altid er nok på standby til at omringelse kan ske. Alt andet end det
ultravigtige kan forlades, så man pludselig har tidobbelt antal
betjente til rådighed, og da alle har mobiltelefoner hjemme, kan de
tilkaldes og køre direkte fra hjem til butikscenter, hvor optøjer.

At man tillod ungdomshusautonome at bære masker ved demo forleden er
grotesk. Både burka og maske må ses som tegn på at vold er på vej, så
påfør straks blå mærker med gummikugler.
Der er intet intolerant i at kræve loven overholdt.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-10-05 18:49

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> Snydt igen!
Det var så bevidst løgn nr 2 inden for kort tid. Hvor må det være svært at
være så dum at ingen gider høre på en uden at man ernødt til at ty til den
slags

nu er sidste mulighed for dig at begynde at skifte Nick

PLONK