Tre 16-årige, kristne piger halshugget i I~
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-05 20:50

Allahu Akbar! Dejligt at se, at disse muslimske kernedrenge gider ulejlige
sig med at udrydde vantro og farlige "ludere".

De skal bare fortsætte den nuværende kurs en håndfuld år endnu på
verdensplan - så skal de nok få kam til deres hår, når selv halal-hippierne
ikke længere formår at stoppe "Den Store Religionskrig", som vore børnebørn
vil fortælle deres børn om.

Må de rådne op i helvedet, disse forpulede muslimer.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/28/05)

Fra : Peter Bang

Dato : 29-10-05 21:12

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

>Må de rådne op i helvedet, disse
>forpulede muslimer.

tungetale?

Fra : Henri Gath

Dato : 29-10-05 21:57

"Peter Bang (slet XNE7V)" <peterbang@XNE7Vprivat.dk> skrev i en meddelelse

> tungetale?

Båtnakke?

Fra : Henri Gath

Dato : 29-10-05 21:54

> [...]
> som vore børnebørn vil fortælle deres børn om.
>
> Må de rådne op i helvedet, disse forpulede muslimer.

Ja, du har ret...de skal bare blive ved.....så får de en røvfuld de aldrig
glemmer..................Selvom alle halaltosserne(læs: Peter K. Nielsen,
Kim Larsen, Allan Riise og Croc) prøver at lægge sig imellem....

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-05 06:49

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Allahu Akbar! Dejligt at se, at disse muslimske kernedrenge gider ulejlige
> sig med at udrydde vantro og farlige "ludere".

Ja, hvor længe endnu skal vi mon høre på myten om den særligt
»tolerante« form for islam, der findes i Indonesien.
--
Per Erik Rønne

Fra : JytteJ

Dato : 31-10-05 01:00

> [...]
> som vore børnebørn vil fortælle deres børn om.
>
> Må de rådne op i helvedet, disse forpulede muslimer.

Jamen er det da ikke skønt, at der er noget man kan blive vred og forarget
over ? I mangel af bedre ?
"Hvide" mennesker er ikke et hammerslav bedre.

Jyttej

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-05 15:27

JytteJ <missmerkur@esenet.dk> wrote:

[Halshugningen i Indonesion af tre 16-årige kristne piger på vej til
skole]

> Jamen er det da ikke skønt, at der er noget man kan blive vred og forarget
> over ? I mangel af bedre ?
> "Hvide" mennesker er ikke et hammerslav bedre.

Og hvornår er det nu sidste gang her i landet at at tre muslimske
skolepiger er blevet halshugget af en kristen drengebande, opildnet til
had af den lokale sognepræst?
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-10-05 17:10

> [...]
> muslimske
> skolepiger er blevet halshugget af en kristen drengebande,

Den var under din værdighed, Per - vi har jo ikke dødsstraf
her i landet. Men vi behandler ofte de fremmede på
nogenlunde samme måde som var de pariaer, og bagefter klager
vi over at de opfører sig derefter.
--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-05 18:22

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> Den var under din værdighed, Per - vi har jo ikke dødsstraf her i landet.

Jeg beskrev et muligt /tripelmord/, ikke en henrettelse. Og det der
skete med de tre kristne piger på øen Celebes / Sulawesi var netop dét:
et tripelmord. Ikke en henrettelse.

Intet tyder på nuværende tidspunkt at myndighederne var indblandet i
det. Men imamer der fra moskéerne opildner til krig mod de »vantro« er
desværre ingen sjældenhed.

> Men vi behandler ofte de fremmede på nogenlunde samme måde som var de
> pariaer, og bagefter klager vi over at de opfører sig derefter.

Der er ingen tvivl om at vi mangler en ordentlig integrationspolitik.
Desværre er den aldrig opstillet på landsplan, ej heller i de største
kommuner. Men vestegnsborgmestrene har i de sidste 25 år ført en sådan
politik, i det omfang de har fået lov til det af landspolitikerne.

--
Per Erik Rønne