Sand historie?
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-10-05 19:25

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-10-05 19:40

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=317889

svært at udtale sig om, når man tager kilden i betragtning

Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-05 20:53

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> svært at udtale sig om, når man tager kilden i betragtning

Øh? Du mener, Jeppesen og/eller EB skulle være særligt utroværdig?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/28/05)

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-10-05 22:51

> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Øh? Du mener, Jeppesen og/eller EB skulle være særligt utroværdig?

Ekstra bladet er ofte blevet dømt til at demintere historier. vist det
dagblad der har flest domme

Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-05 11:34

> Ekstra bladet er ofte blevet dømt til at demintere historier. vist det
> dagblad der har flest domme

Øh, nej. Morgenaviserne er helt fremme i skoene på det område. EB er nok det
dagblad, flest klager over, men det er jo ikke ensbetydende med, at bladet
skulle være specielt uvederhæftigt.

Jeg er ganske sikker på, at Jeppesen i den konkrete artikel holder sig til
sandheden. Han udleverer i dén grad Louise Frevert. Det gør man kun, når man
er på sikker grund.

Og så er jeg forøvrigt dødtræt af, at EB altid skal have skudt i skoene, at
bladet er utroværdigt. Jeg er bekendt med, at mange ikke kan snuppe bladet,
og angiveligt kun læser det hos frisøren, men det er altså ikke ensbetydende
med, at bladet er mere utroværdigt end andre aviser.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-10-05 21:06

Jesper Nielsen <jesniel@yahoo.com> skrev:
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=317889

Jeppesen har det jo med at forholde sig satirisk og/eller løst
til virkeligheden. Derfor kan der natuligvis være sandhed i
artiklen. Ikke at LFs og andres sexliv vel rager andre end de
involverede.

Referencen til Adolfs fødselsdag er naturligvis interessant, men
vel næppe chokerende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-05 21:15

"Peter Bang (slet 68WT7)" <peterbang@68WT7privat.dk> skrev i en
meddelelse news:11306165800.269353872019671@dtext.news.tele.dk

Kommer der snart en tredie forklaring fra dig?

Fra : Peter Bang

Dato : 29-10-05 21:38

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 68WT7)" <peterbang@68WT7privat.dk> skrev i en
>meddelelse news:11306165800.269353872019671@dtext.news.tele.dk
>
>Kommer der snart en tredie forklaring fra dig?

Om lidt påstår du naturligvis, at du har et indholdsrigt liv,
ikke?

Fra : John Schmitt

Dato : 30-10-05 11:19

Ligegyldig historie . .