Deling af ADSL fra TDC
Fra : Michael Hansen

Dato : 09-06-01 16:50

Er det mulig at dele sin ADSL forbindelse bare ved hjælp af og forbinde en
hub til sin ADSL modem og så sætte sine computere i HUB´en ??

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 09-06-01 17:04

"Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk> wrote in message
> Er det mulig at dele sin ADSL forbindelse bare ved hjælp af og forbinde en
> hub til sin ADSL modem og så sætte sine computere i HUB´en ??

Ja, hvis du har Bredbånd|ADSL og du har betalt for flere IP-adresser. Men
TDC leverer 3 forskellige ADSL-løsninger.
Med de 2 andre løsninger (NetExpress og Pro@ccess ADSL) medfølger en router
som du bare kobler til din hub, og så skulle alle computere tilsluttet
netværket kunne benytte internettet.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Michael Hansen

Dato : 10-06-01 12:03

Er det ikke mulig. selvom jeg ikke betaler for flere IP adresser ?
Michael

Jimmy Nielsen <jimmy-n@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fthen$i6t$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 11-06-01 09:43

On Sun, 10 Jun 2001 13:03:16 +0200, "Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk>
wrote:

>Er det ikke mulig. selvom jeg ikke betaler for flere IP adresser ?

Du får enten 1 fast eller 2 dynamiske IP'er med BredBånd.
Hvis du kun har to kan du bare plugge dem i og køre løs.
Hvis du skal have flere computere online skal du betale så du har een IP
til hver.

Eller anskaffe dig en router.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Michael Hansen

Dato : 12-06-01 20:42

Hvad er bedst en fast eller to?
Stefan Bruhn <news002@3x7.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d219itof2i7gpojb5e7l835c2795n0mduu@ghashul.dk...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 12-06-01 22:27

On Tue, 12 Jun 2001 21:42:09 +0200, "Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk>
wrote:

>Hvad er bedst en fast eller to?

Hvis ikke du *ved* du har behov for en fast (f.x. til en webserver) så
ville jeg til enhver tid foretrække at have en IP per maskine.