Iran vil udslette Israel
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-10-05 12:30

"Jesus-loves-you" skrev
4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk

[ ... The Arrival of ET ... ]

> > > - "I want Justice."

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s135 Ons 26 Okt (2005, CET) 12:58:42

Iran: Israel bør udslettes

Irans præsident, Mahmoud Ahmadinejad,
opfordrer til, at Israel "fjernes fra
verdenskortet".

Det skete på konferencen "Verden uden
zionisme", som afholdes i den iranske
hovedstad Teheran. "Oprettelsen af det
zionistiske regime var et modtræk til
den islamiske verden fra verdensunder-
trykkeren. De spredte kampe i det be-
satte land er en skæbnekrig. Resultatet
af århundreders krige vil blive en
palæstinensisk stat," sagde den iranske
præsident. Det er flere år siden, at en
så højtstående iransk leder har
opfordret til udslettelse af Israel.

26. okt 12:08 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-10-05 12:51

"Jesus-loves-you" skrev
4678 news:ENJ7f.71847$Fe7.245096@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Iran: Israel bør udslettes
[ ... ]
> [...]
> sagde efter ham til Israels børn: Bo i det (hellige) land ...") - er
> grunden til, at Iran IKKE skal komme i besiddelse af A-våben ...

Input memory:

=== citat start ===

BBC News

Last Updated: Saturday, 15 October 2005, 16:48 GMT 17:48 UK

Russia and US disagree over Iran
But her Russian counterpart, Sergei Lavrov, told reporters that Tehran had
the right to enrich uranium.

=== citat slut ====

Russia ... You are in a big danger now, unless ...

Heaven-Break (2304, perhaps ET):
(2005-10-26, CET 13:46)
- "Det må du gerne (send this message to Russia) ... (47) gør det nu."

RETURN-address:
(2005-10-26, CET 11:46 and 11:50)

--
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4680

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-05 16:47

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:ENJ7f.71847$Fe7.245096@news000.worldonline.dk...
> "Jesus-loves-you" skrev
> 4542 news:hMV_e.69309$Fe7.233466@news000.worldonline.dk
>
> [ ... The Arrival of ET ... ]

Her er en til dig,
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Iran-Celestia.jpg

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 18:46

Jan Rasmussen wrote:
> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

> Her er en til dig,
> http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Iran-Celestia.jpg

Wauuuv - er det ikke samme hellige stjerne og planetformation, som førte
de tre vise mænd fra Østerland til Bethlehem? Og der er endda denne
særlige og meget luminicerende stjerne over horisonten!!

Halleluja - Mahmoud Ahmadinejad er den genkomne frelser. Verdens ende er
nær og snart skal de 144000 udvælgte mænd begynde at slå på harper.

Fra : GB

Dato : 26-10-05 19:39

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:435fc0d9$0
$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Wauuuv - er det ikke samme hellige stjerne og planetformation, som førte
> de tre vise mænd fra Østerland til Bethlehem? Og der er endda denne
> særlige og meget luminicerende stjerne over horisonten!!

Den gang var der ingen muhamedanere, for "profeten", landevejsrøveren og
børneskænderen muhamed (PPHG) var ikke født endnu.

--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 21:17

GB wrote:
> [...]
>
> Den gang var der ingen muhamedanere, for "profeten", landevejsrøveren
> og børneskænderen muhamed (PPHG) var ikke født endnu.

Der var heller ingen kristne dengang.

Fra : GB

Dato : 26-10-05 21:22

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:435fe420$0
$84025$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Der var heller ingen kristne dengang.

Nej, men det var der ca. 30 år senere.

Du ved godt, at en pakistansk avisredaktør blev lynchet, fordi han tillod
sig at sige, at muhameds (pohg) forældre ikke var muhamedanere?

Du skal vist være glad for den kristne ytringsfrihed.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 21:33

GB wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:435fe420$0 $84025$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nej, men det var der ca. 30 år senere.

De kaldte sig jøder. Jesus er ifølge biblen også foredragsholder i
synagoger. Altså rabbi.

> Du ved godt, at en pakistansk avisredaktør blev lynchet, fordi han
> tillod sig at sige, at muhameds (pohg) forældre ikke var muhamedanere?
>
> Du skal vist være glad for den kristne ytringsfrihed.

Kristenheden gennem historien er ikke kendt for ytringsfrihed.
Tværtimod. Jeg takker oplysningstiden og det sekulære samfund for min
ytringsfrihed.

Fra : GB

Dato : 26-10-05 22:25

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:435fe802$0
$84029$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> De kaldte sig jøder. Jesus er ifølge biblen også foredragsholder i
> synagoger. Altså rabbi.

Ja, det blev han jo også kaldt af jøderne.
Og Luther var katolsk munk.

Du har vist malet dig selv op i et hjørne - det kunne din desperation godt
tyde på.

Og jeg gider ikke diskutere dette yderligere med dig - det fører ingen
steder hen.

Awaa Wakan-tanka!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 23:44

GB wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen
> news:435fe802$0 $84029$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ja, det blev han jo også kaldt af jøderne.

Ja - af dem han var rabbi (lærer) for. Hans disciple f.eks.
http://community.gospelcom.net/Brix?pageID=2753

Lidt mere:
http://www.aspenchapel.org/sermon9-15-02.html

Læs også denne artikel:
http://www.minister.fsnet.co.uk/M909SA1.html

> Og Luther var katolsk munk.

Ja, det var han. Men det er ikke sammenligneligt.

> Du har vist malet dig selv op i et hjørne - det kunne din desperation
> godt tyde på.

Jeg føler mig ikke desperat. Hvad skulle jeg være desperat over?

> Og jeg gider ikke diskutere dette yderligere med dig - det fører ingen
> steder hen.

Du kunne ellers lære noget.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-05 20:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:435fc0d9$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Wauuuv - er det ikke samme hellige stjerne og planetformation, som førte
> de tre vise mænd fra Østerland til Bethlehem? Og der er endda denne
> særlige og meget luminicerende stjerne over horisonten!!

Ingen anelse

> Halleluja - Mahmoud Ahmadinejad er den genkomne frelser. Verdens ende er
> nær og snart skal de 144000 udvælgte mænd begynde at slå på harper.

mindre kan vel gøre det ,,

TTV > Internet
http://www.propagandamatrix.com/articles/october2005/261005Iran_Israel.htm
Iran Leader Calls for Israel's Destruction
AP | October 26 2005

TEHRAN, Iran - Iran's hard-line president called for Israel to be "wiped off the map" and said a new wave of Palestinian attacks
will destroy the Jewish state, state-run media reported Wednesday.

Det var hurtigt ! http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/10/26/israel.blast/index.html
"Suicide bombing kills at least 5 in Israel"

Mahmoud Ahmadinejad also denounced attempts to recognize Israel or normalize relations with it.
"There is no doubt that the new wave (of attacks) in Palestine will wipe off this stigma (Israel) from
the face of the Islamic world," Ahmadinejad told students Wednesday during a Tehran conference
called "The World without Zionism." -- [
"Anybody who recognizes Israel will burn in the fire of the Islamic nation's fury, any (Islamic leader) who recognizes the Zionist
regime means he is acknowledging the surrender and defeat of the Islamic world," Ahmadinejad said.
Ahmadinejad also repeated the words of the founder of Iran's Islamic revolution, Ayatollah Ruhollah Khomeini, who called for the
destruction of Israel.
"As the Imam said, Israel must be wiped off the map," said Ahmadinejad, who came to power in August.
Ahmadinejad referred to Israel's recent withdrawal from the Gaza Strip as a "trick," saying Gaza is part of the Palestinian
territories and the withdrawal was meant to make Islamic states acknowledge Israel.

Tak for kaffe ,,

Specielt når jeg tænke på
http://www.pmw.org.il/Protocols.htm#prot4
og
http://www.threeworldwars.com/protocols.htm
og
http://www.the7thfire.com/new_world_order/myron_fagan.htm

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 21:30

Jan Rasmussen wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ingen anelse

Jojo - den er go' nok.

> [...]
> "wiped off the map" and said a new wave of Palestinian attacks will
> destroy the Jewish state, state-run media reported Wednesday.

Jepper, det er lige efter bogen. Hele molevitten skal knuses - den
sidste time og alt det der.

> Det var hurtigt !
> http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/10/26/israel.blast/index.html
> "Suicide bombing kills at least 5 in Israel"

Muligvis. Islamisk Jihad er delvist sponsoreret af Iran. Miseren kan
skyldes de uroligheder og kampe, der er i Irans arabiske og olierige
provins. Uroligheder som Tehran direkte og officielt siger er
financieret og styret fra Downing Street med støtte fra Mossad. Iran
svarer så igen med at optrappe urolighederne i Irak og Palæstina.

> [...]
> Strip as a "trick," saying Gaza is part of the Palestinian
> territories and the withdrawal was meant to make Islamic states

Jeg kan ikke lige se forbindelsen. Iran ville (hvis Iran har bedt om
angrebet i Israel) vel reagere ligedan uanset protokollerne?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-10-05 18:31

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:435fe74c$0$84036$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kan ikke lige se forbindelsen. Iran ville (hvis Iran har bedt om
> angrebet i Israel) vel reagere ligedan uanset protokollerne?

Jeg var i en anden scala en selvmordsbomber på en markeds plads,,

eks.
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/cut1.wmv

http://www.threeworldwars.com/world-war-3/ww3.htm
Both Biblical prophecy and the Illuminati plan state that Israel is the key.
The Third World War is planned to begin when Israel goes to war against her Arab enemies.
Then and only then will all the other elements begin to occur and they will occur in rapid succession.
The plan is to have one disaster following another in such rapid succession that, before people can
mentally and emotionally handle one disastrous news event, they will be hit with another.

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-10-05 19:02

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev i en meddelelse news:43610eaf$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Disse to hør næsten med til tråden,,,
http://www.iran-daily.com/1384/2411/html/
http://www.zionot.ir/Zionotindex.htm

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-10-05 20:02

Jan Rasmussen wrote:
> [...]
> succession that, before people can mentally and emotionally handle
> one disastrous news event, they will be hit with another.

Det _er_ overraskende, at Iran går ud med provokationen lige nu. Man
kunne forledes til at tro, Iran er desperat efter at blive angrebet; men
det kunne jo opnåes øjeblikkeligt på anden vis, hvis det var ønsket.
Iran opnår intet udadtil med optrapningen af sin retorik mod zionismen,
det kan dårligt være andet end et rent internt anliggende, der søges
opnået.

Måske er Iran fuldkommen overbevist - måske af bomberne i Irans sydlige
provins - om at et angreb ikke længere kan afværges, og nu vil man
indadtil mobilisere alt, hvad mobiliseres kan.

Retorikken om "ondskabens akse" bliver nu mødt med "zionismen i havet".
Måske er det bare snak. Måske er det trusler for at undgå krig. Iran
ønsker at meddele, at det er parat til hvad som helst, hvis landet
bliver angrebet.

Foreløbig kan vi kun gætte.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-10-05 20:14

"Jan Rasmussen" skrev

> Her er en til dig,
> http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Iran-Celestia.jpg

Øh ... jeg kikkede lige på den ...

Herved konstaterer jeg, at du åbenbart ikke har lært at skelne mellem
henholdsvis *subjektiv* og *objektiv* information, hvilket jeg kun dybt kan
beklage ...

Din henvisning indeholder således INGEN *objektiv* information vedr.
ET ...

Her er en *objektiv* ET-information:

4568 news:vF70f.69647$Fe7.235068@news000.worldonline.dk

=== citat start (file 4568) ===

Resumé:

(Danish version, see ...
4382 news:WBSWe.68045$Fe7.229435@news000.worldonline.dk )

We have maybe the first *prove*.

I will now try to explain it for You:

-

1. First contact (?)

7 days *before* the Tsunami in december last year, something happened above
the place in Indonesia:

3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

> CNNTEXT P123 Sun 19 Dec (2004, CET) 21:42:09
>
> Witnesses see an object with a tail of
> fire hurtling toward earth near
> Jakarta

It was a BIG meteor-explosion.

Nothing special about this. It's just not happen very offen(ly); especially
not some few days before an very, *very* strong earthquake (9R).

Mankind is not inable yet to find out, *when* and *where* an earthquake
gonna happen, but in the future Mankind will better to understand this, I
guess.

So - from a purely theoretical point of view - ET could already have thise
informations and sent Mankind a "warning" by *throw'ing* the meteor.

But this is NOT a prove in itself. It could also be just a chance (accident,
occurrence, coincidence).

End of *indication* 1.

-

2. Second contact (?)

Here in Denmark we only have some few TV-channels sending signal through
the *air*. So You have no problem by recieving thise TV-signals.

From at theoretical point ET should also be in able to receive thise
TV-informations *live*.

One day the danish TV2 was going to send the film "Independence Day".

I decided therefore to do an "experiment":

I sent out a message through the danish newsgroup news:dk.livssyn.kristendom
hope'ing they were inable to receive my message.

My message to they was:

Sent: Saturday, April 02, 2005 CET 20:40, CET 20:40, GMT 18:40
Subject: Re: Paven er død
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk

> TV2 Saturday 2. april 2005, CET 20:35
> movie: Independence Day
>
> Searchstring: The truth

If they received my message, I gave them a chance to play "football" ...

2 days later I received informations through a newspaper about a meteor
above Eastern Denmark and South-West Sweden:

Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-10-05 20:53

ET var interessant hvis der havde været objektivt verificérbare beviser på
eksistensen af liv uden for jorden.
Uden disse er ET at betragte på linie med ikke verificérbare fænomener som
religion, dvs. en trossag, noget subjektivt .... og hvem gider diskutere
noget der ikke er objektivt ?!

mht. Israel: Selvfølgelig er Israel fjende nr. 1 i mellemøsten og dermed
også i Iran, bla. pga konflikten med det arabiske folk palæstinenserne.
Arabere føler sig som et samlet folk i forhold til "de vantro hunde":
jøderne, de kristne mv. USA er på linie med Israel pga. deres støtte til
Israel, bl.a. i FN. Israel er jo også en ret speciel stat: oprettet af
FN...men sådan er det jo med så mange stater. Mange stater blev også skabt
med helt nye grænser efter 2. verdenskrig, ligesom helt nye opstod: bl.a.
østtyskland. Hvis det ikke var pga. de jødiske lobbyister i USA fandtes der
ingen støtte til Israel fra USA. Faktisk er det i USAs økonomiske interesse
med fred i mellemøsten for at holde olieleverancerne stabile.
Men vi i europa kunne jo være lidt kolde i måsen, hvis det ikke lige var
fordi de fleste af europas lande var enten alierede med USA eller havde
gamle koloniinteresser i mellemøsten.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-10-05 22:18

"Jan Pedersen" skrev

[ ... file 4685 ... ]

> ET var interessant hvis der havde været objektivt verificérbare beviser på
> eksistensen af liv uden for jorden.

Ja ... i så fald taler vi om *verdenshistoriske* begivenheder ...

> Uden disse er ET at betragte på linie med ikke verificérbare fænomener som
> religion, dvs. en trossag, noget subjektivt .... og hvem gider diskutere
> noget der ikke er objektivt ?!

Fuldstændig enig ...

Men for mig at se, har du fuldstændig overset beretningen, fordi i så fald
ville du have indset, at den ér objektiv.

Jeg prøver derfor igen med den danske version (i ønsket om, at du vil tage
imod beretningen med et åbent sind):

=== citat start (file 4382) ===

7 dage *før* Tsunami-katastrofen, indtraf der en højst besynderlig hændelse:

Newsgroups: dk.politik
Date: Sunday, December 19, 2004 11:53 PM (DK-sommertime 2005)
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36

Eksplosion menes ar være meteorit

En mægtig eksplosion hørtes over den
indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
efter, hvad der menes at have været en
meteorit, var blevet set trækkende en
stribe efter sig hen over himlen.

Der blev slået alarm efter eksplosio-
nen, der kommer netop som landet er i
nært forestående terrorangreb, skriver
Ritzau.

Men astronomer siger, at braget sand-
synligvis skyldes en stor meteorit, som
eksploderede nær jorden

19. dec 08:20 (CET, red.)

=== citat slut ====

En tilfældighed ?

eller ...

Kunne der være tale om et varsel, som vi blot ikke forstod at tyde
(dengang) ?

-

Indenfor videnskab siger man (vist nok), at den mest simple og enkle
forklaring som oftest er den rigtige.

Sandsynligheden for at der var tale om en tilfældighed, er yderst ringe.
Hændelsen var ret usædvanlig. Under kold-krigen kunne dette jo have udløst
en atomkrig!

Vi kan også så godt som udelukke, at Homo sapiens var involveret, fordi man
jo i sagens natur endnu ikke (her på jorden) er i stand til at forudse disse
jordskælv. Og havde man kunnet det, mon ikke man så ville have advaret
menneskene i området.

Tilbage står den teoretiske mulighed, at aliens (Liv-2) "placerede"
meteoret.

På den foranledning besluttede jeg mig for at gøre et eksperiment:

Lørdag aften den 2. april 2005 annoncerer jeg på
news:dk.livssyn.kristendom - med kort varsel - at en yderst interessant
film, Independence Day, nu vises på Dansk TV, se evt. ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
(benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget nu er forældet på serveren)

Denne film er tidligere blevet brugt symbolsk, se evt. i arkivet:
Searchstring: 99-02-25.IRA
Letter to Iran feb. 1999
1617 news:DgP0c.102635$jf4.6168631@news000.worldonline.dk

> Code "Independence day, tape-time:
> 1:37:16-1:38:37":

Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til den
4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...
3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk

Mit spørgsmål til dig lyder:

Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
bag disse meteor-hændelser ?

=== citat slut (file 4382) ====

Øh ... emnet er blevet diskuteret flittigt på flere nyhedsgrupper. Se derfor
evt. filerne 4495, 4497, 4502, 4511, 4514, 4528, 4534, 4536, 4537, 4540-3,
4580, 4585, 4587, 4588, 4617.

Der har været 2 responce-"kontakter" sidenhen, som jeg dog ikke uddyber her.

> [...]
> Men vi i europa kunne jo være lidt kolde i måsen, hvis det ikke lige var
> fordi de fleste af europas lande var enten alierede med USA eller havde

Såfremt jeg har ret mht. *indicierne* på, at ET allerede befinder sig i vort
solsystem (og ønsker kontakt med os), da vil Menneskehedens stridigheder
forstumme (inklusiv alt om retten til Jerusalem osv.) ...

Moderskibet skønnes således at være på ca. 2304 km i diameter (godt og vel
ca. 2/3 af Månen) ... It's a *big* one ...

Med venlig hilsen,
Info: 4687 news:5_R7f.71954$Fe7.245369@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4688

Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-10-05 23:07

> [...]

> Mogens Kall, The servant of Michael
> --
> SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...

Hvis ET er intelligent og befinder sig i vores solsystem ville 2 faktorer
nok gøre sig gældende:

- Intelligent liv ville nok vælge kommunikationsformer der ikke kunne
mistolkes.

- Hvis ET er intelligent ville de nok lade de krigsgale aggresive aber være
der futter rundt her på jorden...nogle kalder os homo sapiens....en
intelligent udenjordisk race ville nok betragte os som skadedyr.

Personligt tror jeg at der intelligent liv i rummet (ANtallet af potentielle
jordlignende planeter med gode livsforhold er astromisk højt!!!) Men det er
netop TRO. Og TRO er en privat sag :)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-05 23:26

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:2pS7f.71964$Fe7.245582@news000.worldonline.dk...
> "Jan Pedersen" skrev
>
> [ ... file 4685 ... ]

> Ja ... i så fald taler vi om *verdenshistoriske* begivenheder ...

En begivenhed der ikke kan indtræffe hurtigt nok, efter mig mening

Hvis man skal tage disse folk alvorligt så er den indtruffet.
http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm

Jan Rasmussen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 00:05

"Jan Rasmussen" skrev

[ ... file 4688 ... ]

> En begivenhed der ikke kan indtræffe hurtigt nok, efter mig mening

Glæder mig at høre (apropos gribbe-"syndromet") ...

> Hvis man skal tage disse folk alvorligt så er den indtruffet.
> http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm

Øh ... jeg kikker på websiden ved lejlighed ...

Endvidere skrev du også i indlæg:

> Hvis ET er intelligent og befinder sig i vores solsystem ville 2 faktorer
> nok gøre sig gældende:

Ah ... einem intelligenten guy ...

> - Intelligent liv ville nok vælge kommunikationsformer der ikke kunne
> mistolkes.

Også heri må jeg give dig ret, men ...

Et spørgsmål melder sig:

Hvorfor kan vi vide os sikre på dette ?

Kunne der være noget vi mennesker har overset ?

Teoretisk set kan jeg da i hvert fald godt forestille mig en hypotetisk
situation, hvor jeg personlig IKKE ville kommunikere direkte.

Et fiktivt eksempel herpå (hentet fra hverdagen):

Som ugift møder jeg en giftefærdig kvinde, men hun STINKER desværre af lort
(for at sige det rent ud).

Hvis jeg nu gav mig selv til kende (og der INGEN andre mennesker
eksisterede), da ville hun jo nok regne med, at vi til evig tid skal være
sammen.

Men ønsker jeg det (apropos lort) ?

Jeg vil da i hvert fald *forlange*, at hun holder op med at lave lort i
vores dagligstue, http://www.icj-cij.org/ §§§

> [...]
> der futter rundt her på jorden...nogle kalder os homo sapiens....en
> intelligent udenjordisk race ville nok betragte os som skadedyr.

Apropos *lort* ...

Input memory:
(complaints)
0558 news:td_qa.39115$y3.2769839@news010.worldonline.dk
3925 news:OYR7e.112853$Vf.4178276@news000.worldonline.dk
4293 news:wdwye.58352$Fe7.192869@news000.worldonline.dk
4378 news:rZPWe.68021$Fe7.229492@news000.worldonline.dk
(and *many* others)

> Personligt tror jeg at der intelligent liv i rummet (ANtallet af
> potentielle
> jordlignende planeter med gode livsforhold er astromisk højt!!!) Men det
> er netop TRO. Og TRO er en privat sag :)

Også heri må jeg give dig ret ...

Øh ... det forekommer mig, at du IKKE forstod, hvad jeg berettede om, eller
hva' ?

Det er korrekt, at vi IKKE (i min beretning) har at gøre med *eksakte*
beviser, men mange indicier udgør tilsammen et indirekte *bevis*!

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4690

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-05 22:52

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev i en meddelelse news:435fa4b2$0$84026$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Her er en til dig,
> http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Iran-Celestia.jpg

http://home19.inet.tele.dk/fs2002/Constalation.jpg
et mere jordnært perspectiv

http://www.shatters.net/celestia/ Celestia - Freeware sol system simulator,

http://stellarium.sourceforge.net/ Stellarium - Freeware

Jan Rasmussen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 01:53

"Jesus-loves-you" skrev
4678 news:ENJ7f.71847$Fe7.245096@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Iran: Israel bør udslettes
[ ... ]
> [...]
> sagde efter ham til Israels børn: Bo i det (hellige) land ...") - er
> grunden til, at Iran IKKE skal komme i besiddelse af A-våben ...

DR1 s134 v tor okt (2005, CET) 01:39:05

00:04

Israel vil have smidt Iran ud af FN

Israel vil have Iran smidt ud af FN på
grund af den iranske præsidents
opfordring til at udslette Israel.

- Den opfordring er i strid med
FN-pagten og svarer til en forbrydelse
mod Menneskeheden, ...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-27, CET 01:37:18, delay 0)
- "Amen."

... siger vicepremier-
minister Shimon Peres.

Israel er overbevist om, at Iran er
meget tæt på at have udviklet en
atombombe.

- Iran udgør en tydelig og aktuel fare,
siger den israelske udenrigsminister.

Også USA fordømmer den iranske
præsidents opfordring til at udslette
Israel.

=== citat slut ====

-

Internal:

Memory:
3917 news:UjN7e.112760$Vf.4177981@news000.worldonline.dk

File 4690 and 4691 could not be output'ted at ...

1. 2005-10-27, CET 01:05
2. 2005-10-27, CET 01:07
3. 2005-10-27, CET 01:07
4. 2005-10-27, CET 01:08
5. 2005-10-27, CET 01:12
6. 2005-10-27, CET 01:14

File 4690, 4691 and 4692 could not be output'ted at ...

7. 2005-10-27, CET 02:21

Was my message (file 4689) so dangerous ?
4689 news:%sT7f.71986$Fe7.245572@news000.worldonline.dk

8. 2005-10-27, CET 02:23

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-27, CET 02:28)
- "Det må du gerne."

Thank You:

What's your problem, Sir ?

You also did this nasty thing (DK Constitution §77) aften my letter ...
4639 news:1Hq3f.70628$Fe7.240394@news000.worldonline.dk

Are you crazy or what ?

Do you think, you can controle this ?

In that case you are a fool. Input memory:

4585 news:eCs0f.69786$Fe7.236266@news000.worldonline.dk

> (The "Program" is OUT-OF-CONTROL. It seams like, "it" can think by
> itself.)

9. 2005-10-27, CET 02:39

So - my conclusion is this:

You *are* a fool.

NEXT DADDY ...

10. 2005-10-27, CET 02:42

And what about the Mira-code ?
4689 news:%sT7f.71986$Fe7.245572@news000.worldonline.dk

You see - you *don't* know anything at all ...

Just a fool!

11. 2005-10-27, CET 02:46

T-12 ?

12. 2005-10-27, CET 02:48

I'm sorry. I'm NOT a diplomat! I'm just say, what I mean:

Count down to zero!

Shall we use seconds, minuts, hours or days ?

Make your choice and let's find out ...

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4692

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 01:56

"Jesus-loves-you" skrev
4692 news:pyV7f.71989$Fe7.245578@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Count down to zero!
>
> Shall we use seconds, minuts, hours or days ?
>
> Make your choice and let's find out ...

Message went through at 02:53 ... thank You, Sir ...

Annullerüng count-down-to-zero.

But DON'T do it again!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4693

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 13:17

"Jesus-loves-you" skrev
4692 news:pyV7f.71989$Fe7.245578@news000.worldonline.dk

> [...]

DR1 s146 tor 27 okt (2005, CET) 14:08:00

12:38

Oprørte over udtaleler fra Iran

De vestlige regeringer er oprørte over,
at Irans præsident i går sagde, at
Israel skal fjernes fra verdenskortet.
Rusland, som mod betaling hjælper Iran
med dets atom-planer, har ingen
kommentarer til præsidentens udtalelser,
og lige så tavs er den arabiske og
islamiske verden.

=== citat slut ====

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2005-10-27, CET 14:10:39, delay 0)
- "Det må du gerne."

Thank You, Sir:

SKAM JER !!!

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4698

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 17:48

"Jesus-loves-you" skrev
4698 news:8A38f.72143$Fe7.245620@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Rusland, som mod betaling hjælper Iran
> med dets atom-planer, har ingen
> kommentarer til præsidentens udtalelser,
> og lige så tavs er den arabiske og
> islamiske verden.
[ ... ]
> SKAM JER !!!

News (from DR Nyhederne Live CET 18:30):

Rusland har meld klart ud til fordel for Israel.

Thank You, Sir ...

OUTPUT-order:
2005-10-27, CET 18:44

RETURN-address:
(2005-10-26, CET 11:46 and 11:50)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4705

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 27-10-05 17:01

"Jesus-loves-you" skrev
4692 news:pyV7f.71989$Fe7.245578@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> 1. 2005-10-27, CET 01:05
[ ... ]
> 12. 2005-10-27, CET 02:48

Aha ... *nu* fattede jeg din pointe (sorry ... jeg er "lidt" tungnem).

12 = Dommedag° (Global nuclearwar)

Lyt til mit råd:

De spiller helt *bevist* på, at gøre dig bange.

Hvorfor ?

Fordi de *selv* er blevet bange (bl.a. for retsopgøret, Matt.24,45-51)!

De forsøger således at få dig til at bøje af og gå på kompromis (i det
spinkle og naive håb, at de selv slipper for tiltale).

Men dén går bare ikke!

ET véd, hvad de taler om. Den vejledning de har anbefalet er "medicin",
som - *erfaringsmæssig* set - har vist sig at holde (også gennem alvorlige
"selvmordstruende" kriser). Trust them!

Ihukom:

4375 news:JFOWe.68018$Fe7.229546@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> Først og fremmest nødvendigheden af at have råstoffer i form at organiske
> molekyler til rådighed for at kunne kopiere sig selv. Uden denne
> selvkopiering, ingen evolution.
>
> Styringsprogrammet (DNA-koden) må altså være "programmeret" til at tilegne
> sig nye råstoffer, hvorfor den Darwinistiske læresætning om cellernes
> indbyrdes kamp for at overleve *også* må være relevant for udenjordiske
> organismer.
>
> Med andre ord er antagelsen berettiget (ind til videre), at en udenjordisk
> civilisation har måttet gennemleve atomalderen med de dertil hørende

Æd en nervepille, hvis du ikke kan klare det, og tag nogle fridage. Og meld
dig så til tjeneste på kommandobroen, når du er blevet ligevægtig igen.

(Your sons and daughters *needs* Your help to stay alive).

OUTPUT-order received at ...
2005-10-27, CET 18:00

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4702