KL-formand og Venstre-borgmester Eigil W. ~
Fra : Morfar fra Viborg

Dato : 24-10-05 10:56

fundet på http://www.berlingske.dk/

KL bekymret for integrationsforlig

KL-formand og Venstre-borgmester Eigil W. Rasmussen opfordrer til ny
forhandling om integration.

Kommunernes Landsforening (KL) står sammen om at opfordre regeringen og
Socialdemokraterne til at gøre et nyt forsøg på at enes om den kuldsejlede
integrationsaftale.

se mere på http://www.berlingske.dk/grid/indland/artikel:aid=646262

--
Hej fra Børge Højlund Jensen.
Min hjemmeside

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 26-10-05 16:20

"Morfar fra Viborg" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> Socialdemokraterne til at gøre et nyt forsøg på at enes om den kuldsejlede

Det er det samme "W" i Eigil W Rasmussen som i George W Bush

Thorkild