Masseslagsmål på Lalandia
Fra : NoTrabajo

Dato : 24-10-05 09:33

Var dette mon muhamedanere?:

http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?crypt=HVYOa00FRQs=&id=15319

http://www.dr.dk/Regioner/Regionalen/Nyheder/Krimi/075504.htm

Det som medierne kalder "lokale unge", mon ikke det dækker over det, vi
andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?

Sandheden om muhamedanerne og deres hærgen her i landet skal frem i
lyset.
--
NoTrabajo

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-10-05 09:59

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on mandag 24. oktober 2005 at 10:32
+0100 wrote:
>Det som medierne kalder "lokale unge", mon ikke det dækker over det, vi
>andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?

Mon ikke der var tale om et muhamedaner fodbold hold?

Mon ikke der var tale om nogle rødhårede?

Mon ikke der var tale om nogle arbejdsløse

Mon ikke der var tale om nogle håndboldspillere?

Eller var det mon nogle maskinarbejdere?

Tjaaa, det er jo ikke til at vide…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Per Rønne

Dato : 24-10-05 10:02

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det som medierne kalder "lokale unge", mon ikke det dækker over det, vi
> andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?

Nu er det trods alt stadig etniske danskere der laver det meste af
balladen og kriminaliteten her i landet, og den danske presse er trods
alt dansk og ikke svensk - så dine konklusioner kan man ikke
nødvendigvis drage.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-10-05 14:29

Per Rønne wrote:

> Nu er det trods alt stadig etniske danskere der laver det meste af
> balladen og kriminaliteten her i landet,

Er det? Læs lige denne her:

...Hanne Bech Hansen og henviste til en foruroligende statistik: Personer
af fremmed herkomst udgjorde i 2004 hele 80 pct. af alle fremstillinger
i dommervagten i København af unge under 18 år. Det skal sammenholdes
med, at andelen af unge 16-18-årige med anden etnisk baggrund end dansk
kun udgør knap 30 procent af denne aldersgruppe i København...

Jyllands-Posten d. 17. januar 2004. Via Uriasposten.
http://www.filtrat.dk/index.php?id=C0_28_1

Fra : Per Rønne

Dato : 24-10-05 14:49

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]

> med, at andelen af unge 16-18-årige med anden etnisk baggrund end dansk
> kun udgør knap 30 procent af denne aldersgruppe i København...

Jeg kender skam udmærket de tal. Det drejer sig kun om Københavns
kommune, som har en særlig stor koncentration af muslimske indvandrere
med efterkommere, altså dem der af visse kaldes »perkere«.

På landsplan udgør denne gruppe ikke 30% men under 10%. Det kan ikke
undre at det på landsplan stadig forholder sig sådan, at over 50% af al
kriminalitet udføres at etniske danskere, når ci udgør over 90% af
befolkningen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 24-10-05 14:56

Per Rønne wrote:

> [...]
> undre at det på landsplan stadig forholder sig sådan, at over 50% af
> al kriminalitet udføres at etniske danskere, når ci udgør over 90% af

Jeg tvivler. Men lad os bare få nogen tal.

Fra : Jesper

Dato : 25-10-05 15:04

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Jeg tvivler. Men lad os bare få nogen tal.

Tallene fra Københavns Dommervagt er overbevisende: 82% af alle unge
under 18 år der fremstilles i grundlovsforhør er af fremmed etnisk
herkomst!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-05 16:22

> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

[Andelen af unge »perker«kriminelle]

> Tallene fra Københavns Dommervagt er overbevisende: 82% af alle unge
> under 18 år der fremstilles i grundlovsforhør er af fremmed etnisk
> herkomst!

Hvilket jo netop ikke siger noget om forholdene /på landsplan/, hvor
andelen af unge med islamisk baggrund er betydeligt lavere end i
Københavns Kommune.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper

Dato : 25-10-05 19:07

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [Andelen af unge »perker«kriminelle]

> Hvilket jo netop ikke siger noget om forholdene /på landsplan/, hvor
> andelen af unge med islamisk baggrund er betydeligt lavere end i
> Københavns Kommune.

Det gør det muligvis ikke, men det viser at der er et problem med de
unge indvandrere i det de er voldsomt overrepræsenteret i
kriminalstatistikken. Når de er overrepræsenteret i København, mon det
samme så ikke er tilfældet i resten af landet?
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-05 01:56

> [...]
> kriminalstatistikken. Når de er overrepræsenteret i København, mon det
> samme så ikke er tilfældet i resten af landet?

Det var bare ikke det der var spørgsmålet, men om de også på landsplan
udgjorde mere end 50% af alle kriminelle unge - hvilket de ikke gør.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 02:46

Per Rønne wrote:

> Det var bare ikke det der var spørgsmålet, men om de også på landsplan
> udgjorde mere end 50% af alle kriminelle unge - hvilket de ikke gør.

Og det ved du hvorfra? Har du nogen tal?

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-05 02:59

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Og det ved du hvorfra? Har du nogen tal?

Ikke på mig. Men du kan da sige dig selv at når de på landsplan udgør
under 10% og i Københavns Kommune udgør 30%, så er forholdene i
Københavns Kommune selvklart ikke de sammes om for landet som helhed.

--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 03:23

Per Rønne wrote:

> Ikke på mig. Men du kan da sige dig selv at når de på landsplan udgør
> under 10%

Hvor har du det tal fra? Udgør procentdelen for gruppen af disse unge
virkelig under 10 procent af de unge i Danmark?

> og i Københavns Kommune udgør 30%, så er forholdene i
> Københavns Kommune selvklart ikke de sammes om for landet som helhed.

Selvfølgelig ikke; men derfor kan tallet jo godt være over 50 procent
alligevel. Jeg kender ikke nogen tal, der modsiger det, og med den vilde
overkriminalitet perkere præsterer, så vil det overraske mig, hvis
tallet skulle være under 50 procent. Men jeg vil som sagt gerne se nogen
tal.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-10-05 03:55

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Hvor har du det tal fra? Udgør procentdelen for gruppen af disse unge
> virkelig under 10 procent af de unge i Danmark?

Iflg Danmarks Statistik udgør andelen af indvandrere og efterkommere
knap 9% af befolkningen (tallet har jeg ikke slået op}. Heraf er en god
del fra Sverige, Norge og eksempelvis USA.

Lars Hedegaard har for et års tid siden forsøgt at beregne antallet af
muslimer her i landet, på basis af DS' navnestatistik. Han har set på
antallet af forskellige islamiske drengenavne, og nåede her frem til et
tal på 200.000 muslimer i alt. Altså inklusive kvinder og piger.
Svarende til at 4% af den samlede befolkning skulle være »perkere«. Når
de virker som flere er det naturligvis fordi de klumper sig sammen i
ghettoer, og fordi de i gadebilledet skiller sig så voldsomt ud, både
med kvindernes tørklæder og burkaer, men også med visse pakistanske
mænds klædedragt.

Men naturligvis påvirker det billedet, om man som i Københavns Kommune
taler om 30% »perkere«, eller om man på landsplan taler om 4%, også selv
om det første tal taler om børn og unge i alderen 15-25 år, og i det
andet om samtlige aldersklasser. Når man skal se på hvilken gruppe der
på landsplan begår mest kriminalitet, »perkerne« eller resten.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 26-10-05 05:42

Per Rønne wrote:

> Iflg Danmarks Statistik udgør andelen af indvandrere og efterkommere
> knap 9% af befolkningen

Så er tallet for de unges vedkommende langt højere end 10 procent.

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-10-05 13:53

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> [...]
> balladen og kriminaliteten her i landet, og den danske presse er trods
> alt dansk og ikke svensk - så dine konklusioner kan man ikke

Men det var altså også muhamedanere denne gang.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-10-05 13:53

> [...]
> balladen og kriminaliteten her i landet, og den danske presse er trods
> alt dansk og ikke svensk - så dine konklusioner kan man ikke

Nu drager jeg ikke nogen konklusion, men kommer kun med et forslag til,
hvad "lokale unge" kan dække over. Jeg anser dog stadig sandsynligheden
for, at der er tale om at det er muhamedanere, der overfaldt
fodboldspillerne, for at være temmelig stor. Vore medier kan også godt
lide ikke at fortælle os, når der er tale om muhamedanere, men blot
generalisere betegnelsen til fx "lokale unge".
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 24-10-05 10:30

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det som medierne kalder "lokale unge", mon ikke det dækker over det, vi
> andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?

Det er ikke til at vide, før vi får hele historien.

Og i Slagelse er den også gal.
http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?id=15326
Hvorom alting er, så vil jeg da gerne høre, hvad det er for politisk tiltag,
SF er ude på i Slagelse.
Hvis denne slagelsepolitiker fra SF ikke går i retningen af nul-tolerance,
så er jeg bange for, at de ikke kommer ud af suppedasen.
Desværre er Slagelse bare en blandt mange provinsbyer, som er hårdt ramt af
uintegrerbare og kriminelle arabere.
Det værste denne SF´er kan gøre er at belønne disse lømler med et job eller
en rejse til en eksotisk ferieø, som disse velmenere har det for vane.
Ligeså ville det være katastrofalt, hvis han vil belønne arbejdsgivere for
at ansætte indvandrere frem for danskere.
Det vil være et så kraftigt skud i foden, så han ikke behøver at lede efter
sko længere.

J.

Fra : Spangkuk

Dato : 24-10-05 12:22

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev

> Det som medierne kalder "lokale unge", mon ikke det dækker over det, vi
> andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?

Det var det sidste gang der var overfald på gæster i Lalandia,
så mon ikke også det er det denne gang.

Spang

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-10-05 16:45

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev

> Det var det sidste gang der var overfald på gæster i Lalandia,
> så mon ikke også det er det denne gang.

Jo det var det, og her er kilden. På side 19 (lokalstoffet for
Rødby/Holeby) i Lolland-Falsters Folketidende står at læse (uddrag):

»Som sagen er oplyst i politirapporten var det en gruppe unge mænd fra
Rødby af anden etnisk herkomst, som kom i klammeri med en større flok
unge fra en fodboldklub, der boede på feriecenteret«
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-10-05 17:09

> [...]

> vi andre kalder unge muhamedanere bosiddende i lokalområdet?
>
> Sandheden om muhamedanerne og deres hærgen her i landet skal frem i

Og det kommer den så her:

Rødby 24. oktober 2005

Slagsmål med køller i Lalandia

En måtte på skadestuen, ramt af et støvsugerrør. Tre unge fra
Rødby mistænkt som gerningsmænd. En 18-årig fra Rødby sigtet.

Af Peter Gade og
Jørgen Martinson

RØDBYHAVN Omkring ved et-tiden natten til søndag opstod der et
større slagsmål på området ved Lalandia Feriecenter i Rødbyhavn.
Som sagen er oplyst i politirapporten var det en gruppe unge mænd
fra Rødby af anden etnisk herkomst, som kom i klammeri med en større
flok unge fra en fodboldklub, der boede på feriecenteret.
Fire af de unge fra Rødby var udstyret med køller og støvsugerrør,
og ventede tilsyneladende på den anden gruppe, uden for centerområdet.
To af gæsterne kom til skade. En måtte på skadestuen til behandling.
Politiet blev tilkaldt af feriecentrets vagtmandskab og
tilbageholdt tre personer.
Den ene, en 18-årig fra Rødby er udpeget af vidner som den ene
gerningsmand. Nu skal en stribe vidner afhøres i sagen.
De tre mistænkter er 18, 16 og 14 år.
Alderen på de overfaldne fremgår ikke da de er omfattet af
adressebeskyttelse.

Søger tilhold
I Lalandia Feriecenter tager man sagen meget alvorligt.
- Vi vil formentlig forsøge at få et polititilhold på de folk der
står bag slagsmålet, siger centerchef Kaj Justesen.
- Vi kan ikke acceptere den slags optræden. Vi har en række regler
som de unge i Rødbyhavn og omegn udmærket kender, blandt andet vil vi
ikke have større grupper til at færdes i centret, de må dele sig op,
hvis de vil være her.
- Vi vil gerne have lokale gæster, og der kommer en del her, men
det kræver at de opfører sig ordentligt.
- Vi vil tage kontakt med politiet i dag, for at få drøftet sagen,
og om vi kan på lavet et tilhold på de pågældende. De må gerne mærke at
det har konsekvenser at optræde på den måde, siger Kaj Justesen.
Så vidt han er orienteret er de to grupper kommet i skænderi i
centret, og de lokale ventede med deres våben, da gæsterne var på vej
tilbage til deres feriehuse.

--
NoTrabajo