Ejendomsret står over ytringsfrihed
Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 11:19

Politiken sammenligner idag JP-profettegninger med JJThorsen maleri på
stationsmur, som DSB-ministeren lod overmale - og det kaldes paralelt.
NEJ.

JP ejer sine sider, men Thorsen var en kriminel hærværker, da han
malede jesus med stivpik på fællesskabets mur

Vi må stå på medbragt trækasse på offentlig sted og holde tale, og
Theo van Goghs bror burde have haft lov at male DU MÅ IKKE SLÅ IHJEL
på egen mur, da muslimterror havde slået hans bror ihjel.(Amsterdam
Kommune sandblæste det væk)

Inat var det kommunale tæskehold inde i min have og ødelægge
DR-propaganda oppe i mine træer. Sammenholdt med de autonomes meget
andet hærværk og mordforsøg burde der fra politiets side sættes
IR-kameraer på min have og statuering af eksempel med straf til
hærværksfolk ville være godt, hvis de ikke er maskerede

Fra : NoTrabajo

Dato : 23-10-05 12:04

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> IR-kameraer på min have og statuering af eksempel med straf til
> hærværksfolk ville være godt, hvis de ikke er maskerede

Hvorfor har du propaganda for DR hængende i dine træer? Jeg troede da
ikke at du er særligt begejstret for DR. Statsradiofonien er da bare
halalhippiesystemets forlængede arm.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 12:26

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> [...]
> da
> ikke at du er særligt begejstret for DR. Statsradiofonien er da bare

Jeg må se at få læst korrektur oftere - DF mente jeg